Skip to main content

پان ارمنی گرامی جناب ارشین

پان ارمنی گرامی جناب ارشین
Anonymous

پان ارمنی گرامی جناب ارشین نظریان! شما که بقول خودتان به ترجمه مطلب " تف سربالای آنگلا مرکل" دست زدید، اولا در ترجمه یک متن بطور کلی رسم بر این است اول اسم نویسنده مقاله، همچنین محل درج مطلب در بالای مقاله به استماع خوانندگان میرسد. بعد ترجمه آن از نظر خوانندگان میگذرد. 2. در مطلب فوق که شما آنرا بعنوان متن ترجمه معرفی میکنی، نشانی از نام نویسنده نیست. انگار مطلب فوق از طریق امداد های غیبی از آسمان نازل شده است. 3. جنابعالی در ادامه ترجمه مطلب فوق میفرمائید: " تعاملات صدر اعظم مرکل با ترکیه بر پایه فرضیات کاذبی بود. کرنش مرکل دربرابر اردوغان تف سربالایی برای او شده است که شبح آن ممکن است تا پایان کار سیاسی اش وی را دنبال کند." پایان نقل قول. ارشین خان! ممکن است بفرمائید، انگلا مرکل و بطور کلی اروپا چه تعاملاتی با اردوغان کرده است؟ و چه سودی از این طریق نصیب ترکیه شده است؟ آیا

منظورتان ارسال سلاح به پ.ک.ک، و یا تصویب لایحه قلابی برای ارمنیان منظورتان است؟ 4. در ادامه مطلب میفرمائید:" آنگلا مرکل اروپا را دست تنها رهبری کرده است. موقعیت آلمان، رفتار مقتدرانه به مثابه یک امپراتور را، به ویژه در تعاملاتش با اردوغان رییس جمهور ترکیه، به وی ارزانی داشته است؛ توافق او با پرزیدنت اردوغان برای سد کردن جریان پناهندگان از خاورمیانه به اروپا.. مورد تحسین قرار گرفت، زیرا گزینه ی دیگر آن درحکم فروپاشی اروپای Schenegen بود. " پایان نقل قول. جناب ارشین! آیا ممکن است برای خوانندگان بفرمائید منظورتان از تلقی کردن مرکل به عنوان امپراتور چیست. در تعریف سیاسی، امپراتور به شاهان قدیم؛ که کشور را بصورت دیکتاتوری اداره میکردند، تلقی میشد. آیا به نظر شما کشور آلمان از طریق دیکتاتوری مرکل اداره میشود؟ 5. در ادامه مطلب میفرمائید: " مرکل در راستای مصلحت اندیشی سیاسی خود، امتیازات زیادی به ترکیه داد. اولین آن، تغییر موضع درمورد پذیرش ترکیه در اتحادیه اروپا و به دنبال آن کمک شش میلیارد یورویی برای نگهداری پناهندگان در ترکیه بود." پایان نقل قول. ارشین خان! ممکن است برای خوانندگان بفرمائید، مرکل چه امتیازاتی به ترکیه داد، که مردم ترکیه از آن بی خبرند؟ از نظر شما آیا ترکیه به اتحادیه اروپا پذیرفته شد؟ که شما آن را ادعا میکند؟ و آیا از کمک شش میلیارد دلاری چیز به ترکیه پراخت شد؟ ممکن است میزان وجه پرداخت شده را برای اطلاع خوانندگان ذکر کنید؟ یا فقط شعار میدهید! 6. در ادامه بقول ترجمه خودتان میفرمائید: "جریان وقفه ناپذیر پناهندگان به اروپا را جنگ سوریه به وجود آورده است، جنگی که عامل اصلی آن کسی جز ترکیه ی اردوغان نیست." پایان نقل قول. آیا برای این کار سند و مدرک دارید؟ اگر دارید، رو کنید تا خوانندگان نیز مطلع شوند. اگر دروغ میگویئد، این دیگر چیز قابل قبولی نیست. 7. در جای دیگر میفرمائید: " اروپا به جای حساب خواستن از آنکارا، وی را با دادن امتیازات پاداش می دهد." پایان نقل و قول. پان داشناک گرامی جناب ارشین نظریان! ممکن به بزرگی خودتان بفرمائید؛ اروپا چه پاداشهائی به ترکیه میدهد؟ آیا منظورتان علم کردن قتل عام قلابی ارمنی ها در قرن پیش است؟ 8. در جای دیگر میگوئید:" جم اُزدمیر پیشتاز طرح قطعنامه شناسایی نسل کشی ارمنیان است." جناب ارشین خان! آیا میدانستی که شخص جم ازدمیر اصلا تورک نیست. و به گروه اتنیکی لاز تعلق دارد؟ بعضی ها نیز میگویند از داشناکهای فراری ارمنی است که از ترکیه فراری شده است.
9. در پایان ترجمه تان میگوئید: "مارتین شولتز، خواستار توافق به اجرا در آوردن قانون ضد تروریسم، است." پایان نقل قول. جناب ارشین خان! آیا بنا برادعایتان، دولت آلمان نیز باید قانون ضد تروریستی خود را تغییر دهد، تا تروریستها هر کاری که دلشان بخواهند در آلمان بکنند؟ آیا منظورتان این است که دولت ترکیه تروریستهای داشناک و همچنین تروریستهای پ.ک.ک را آزاد بگذارد، تا با سلاح به کشتار مردم ترکیه بپردازند، و هرچه دلشان خواست بکنند؟