Skip to main content

A A A اخبار

A A A اخبار
Anonymous

A A A اخبار

1در جهنم ایجاد شده توسط ارتش تورکیه ۱۰۴ تروریست داعش کشته شدند

گوناز تی وی: نیروهای مسلح تورک با استفاده از آتش توپخانه ای خود، مناطق تحت کنترل داعش در سوریه و در نزدیکی مرزهای تورکیه را به جهنمی برای این گروه تبدیل کردند که در نتیجه آن، ۱۰۴ تروریست داعش به هلاکت رسیدند. این اقدام ارتش تورکیه در مقابل حملات خمپاره ای داعش به شهر مرزی کیلیس صورت گرفت.
به گزارش گوناز تی وی، ستاد کل ارتش تورکیه اعلام کرد، دیروز به دنبال پرتاب ۶ خمپاره از سوی گروه تروریستی داعش از خاک سوریه به منطقه "ال بیلی" شهر "کیلیس" و نیز به دو مرکز پلیس در منطقه مرزی تورکیه با سوریه، نیروی زمینی ارتش با استفاده از ۲۳۳ توپ ملی موسوم به "فرتنا" (طوفان)، ۴۰ راکت انداز کاتیوشا و ۴ دستگاه تانک، مواضع این گروه در سوریه را مورد حمله قرار دادند که در همین مدت جنگنده های ائتلاف نیز ۱۱ حمله

هوایی علیه مواضع داعش که قبلاً از سویارتش تورکیه شناسایی شده بود، ترتیب دادند.
در اثر این حمله نیروهای مسلح تورکیه، ۱۰۴ تروریست داعش به هلاکت رسیده و ۷ مقر فرماندهی این گروه نیز به طور کامل منهدم شده است.
ارتش تورکیه گفته که دیشب ساعت ۱۷.۵۵ به وقت آنکارا، گروه تروریستی دولت اسلامی از سوریه، به دو مرکز پلیس در منطقه "ال بیلی" استان کلیس ۶ خمپاره پرتاب کرد.
بنابراین گزارش، دیده‌ بان حقوق بشر سوریه گزارش داده که شبه‌ نظامیان گروه تروریستی داعش، در مناطق تحت کنترل مخالفان رژیم اسد و در نزدیکی مرز تورکیه پیشروی کرده و خود را بیشتر به شهری نزدیک کردند که در جاده امداد رسانی مخالفان واقع است.
داعش از چند ماه پیش در این منطقه با مخالفان مسلح رژیم اسد در حال نبرد است. ماه گذشته نیز مخالفانی که از سوی تورکیه حمایت می‌ شوند، حمله‌ ای گسترده علیه مناطق تحت تصرف داعش انجام دادند.
دیده بان حقوق بشر سوریه همچنین گزارش داده که شبه‌ نظامیان داعش خود را به پنج کیلومتری شهر اعزاز واقع در نزدیکی مرزهای تورکیه رساندند. گروهتروریستی دولت اسلامی هم در بیانه‌ ای اعلام کرد که چند روستا در اطراف اعزاز را تصرف کرده است.
گوناز تی وی
S.N