Skip to main content

به جبهه ملی ایران انتقادات

به جبهه ملی ایران انتقادات
Anonymous

به جبهه ملی ایران انتقادات بسیار جدی وزیادی وارد است اما فاشیست تر از این جماعت پانترک، گروهی در دنیا پیدا نمی شود پانترک بابک آزاد وهمفکران فاشیستش که در این سایت نفرت پراکنی می کنند علناً از نسل کشی هولناک ارامنه ویونانی ها وکردها وآشوری ها توسط عثمانی ودولت ترکیه دفاع می کنند. این جماعت پانترک تجزیه طلب که در این سایت لجن پراکنی
می کنند وبه خلق ایرانی توهین می کنند وآرزوی تکه وپاره شدن ایران را دارند از گروه تبهکار وفاشیستی ونژاد پرست گرگهای خاکستری (بوزقورد) ترکیه خط می گیرند وایدئولوژی فاشیستی آنها را در آذربایجان ایران تبلیغ می کنند. اما طنز قضیه آنجاست که این جماعت فاشیست، جبهه ملی را متهم به فاشیست بودن می کنند.
دولت ترکیه ونژاد پرستان پانترک به هر وسیله ای متوسل می شوند(از رشوه دادن تا تهدید) تا مانع به رسمیت شناختن جنوساید ارمنی ها ویونانی ها وکردها وآشوری ها توسط عثمانی ودولت

ترکیه شوند وجالب آنجاست که پانترکهای تجزیه طلب به اصطلاح ایرانی، برای همراهی با دولت ترکیه وبا احساس هم خونی وهم نژادی با آنها از جنایات عثمانی ودولت ترکیه دفاع می کنند وبه انکار جنوساید ارمنی ها ویونانی ها وکردها وآشوری ها می پردازند، با این اوصاف آیا فاشیست تر از این جماعت پانترک تجزیه طلب به اصطلاح ایرانی ، گروهی پیدا می شود.
پس از سرنگونی رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی، برای حفاظت از میهن وخلق ایران، تعقیب ودستگیری ومجازات فاشیستهای پانترک تجزیه طلب بسیار لازم وضروری است.