Skip to main content

سه مقاله جالب و از جایی که

سه مقاله جالب و از جایی که
Anonymous

منم با بک خرمدین ازآذربایجان: سه مقاله جالب واز جایی که باید با کلیه مسایل ریشه یی و کند وکاو کرد.درفرهنگ ایران گاو سمبل جان مقدس است نه سیمرغ که نویسنده به اشتباه ذکر کرده. گرگ نشان درنده گی وحشت وکلآ متضاد جان مقدس ایرانی است .حتی واژه درد ازدریدن و درندگی میاید.سمبلها نقش بسیار مهمی داشته است و این جان مقدس سیاه و سفید ندارد قومیت ندارد مرد و زن ندارد همشهری وغیره ندارد همه جانها مقدس است با این تفکراست که میتوان مدنیت ساخت حتی کوروش کبیر و کلیه همراهان هم همین تفکر جان مقدس را داشتند که یهودیان را از بردگی رهانیدند.جان مقدس البته ندانسته هنوز در هندوستان متداول است این رد پا را دراین ادیان تمام وحشی تا نیمه وحشی در ترکان وعربان سامی یا ابراهیمی که مروج اشا ئه دروغ مقدس میکنند میتوان دید.

یهوه ,پدر آسمانی,الله وایده های بنیادی زرتشت بطورمثال جهاد,معاد,بهشت و جهنم ,شیطان وموارد بسیار دیگر که بنیاد تفکرادیان سامی است در کتیبه داریوش کبیر ایرانیان از سه چیز برحذر میکند یکی از همین هاست دروغ مقدس است .سمبل گاو که بلند ترین سوره قران هم بقره است حتی رد پای گوساله را دریهودیت میتوان دید که در انتظار آمدن حضرت موسی با ده فرمان آنان گوساله طلای دارند و هزاران نشانه دیگر.البته دانایان رد پای تاریخی از موسی در طول تاریخ نه جسته اند کسی بنام موسی توهمی بیش نیست اما دروغ مقدس است . در تخت جمشید سر ستونها به شکله گاو میتوان دید با این تفکر است که میشود مدنیت ساخت نه با وحشی گری و گرگ مآبانه ترکان فقط و فقط کشتار کرده اند آیا در طو له تاریخ مدنیتی را ساخته اند خیر از گرگ ها چه انتظاری میتوان داشت. .متاسفانه ایران احاطه شده ازاین گونه اقوام. ای کاش سخن کوروش کبیر در گوش هر ایرانی زنگ میزد که بزرگترین خطر را ترکان میدانست آنان همانند پدرانمان میدانند فرق بنیادی ترک و آذری را . سمبل گرگ که ترکان حیوان خانگی میادنند وکرکس را بجای قناری در قفس نگه میدانند برای همین است اینهمه جنایت اینهمه کشت کشتار را انکار میکنند .اما جای تا سف است که جناب احمد امید یزدانی نویسنده مقاله از قلم انداخته در مورد ابن فضلان که یک جهانگرد بوده است و به سرزمین ترکستان سفر کرده می نویسد. دین ترکان الت پرستی است. یعنی انها مجسمه چوبی به شکل الت مردانه را به گردن خود می اویزند و در مقابل ان سجده می کنند و ان را می پرستند و انها شپش تن خود را می خوردند .برای اطلاع بیشتر در گوگل سرچ کنید سفرنامه ابن فظلان و دین ترکان. در حالی که ما مردم اذربایگان پیرو دین زرتشت بودیم و در اتشکده نیایش می کردیم امید وارم دانایان که با زبان دیوانی پارسی تکلم میکنند ما آذربایجانیان را با ترکان گرگ مها جم یکی ندانند فریب اقلیتی ناچیز را نخورند همان گونه که ما ایرانیان عرب نیستیم ما آذریان هم ترک نیستیم .
از زمان محمود غزنوی پای قبیله های ترک به ایران باز شد.بنا بر این حداکثر تاریخ ورود ترک به ایران 800 سال تخمین زده می شود.ورود ترکان به ایران نتیجه سیاستهای خلفای بغداد بود که می خواستند نواحی ترکستان و سیحون و جیحون را مسلمان کنند.خود همین ترکها از ترس اعراب خودشان مسلمان شدند و گروه گروه از شمال شرق وارد ایران شدند و شروع به کشتار مردم-دزدی و چپاول وغارت کردند.ترکها از زمان ساسانیان به خصوص طایفه های قراخانیان ودو قز لو که از گروه قشقایی بودند قصد حمله به ایران را داشتند که همیشه ساسانیان انها را نیست و نابود می کردند.بعد از اسلام با روی کار امدن حکومتهای عرب مانند حجاج یوسف – هارون الرشید و مامون که خون و غیرت ایرانی در رگها ی انها وجود نداشت ترکان جرات کردند وارد خاک ایران شوند و خلفای بغداد هم از ترکها در سپاه خود استفاده کردند .ترکان که قدرت را به دست گرفته بودند در شهر بغداد شروع به دزدی و تجاوز به ناموس مردم کردند که شرح یکی ازانها در کتاب داستانهای کوتاه مرتضی مطهری جلد 2 امده است. ترکان بعد از غزنوی سلسله سلجوقیان را تشکیل دادند که همین سلجوقیها باعث بروز جنگهای صلیبی میان مسیحیان و مسلمانان شدند که هزاران نفر در این جنگهای بیهوده جان خود را از دست دادند.جنگهای صلیبی باعث کینه و تنفر شدید مسیحیان از مسلمانان شد. در واقع کشتار مسلمانان بی گناه بوسنی به دست صربها در اواخر قرن بیستم یکی از دلایل نفرت صربها از مسلمانان به علت جنگهای صلیبی بود.این فتنه ای که ترکان در 700 سال قبل به راه انداختند.
درود برایران سرزمین جاویدان مشکل ما هم جمهوری داعش شیعه ترکی است که باید خودمان آنرا بر سرجای خود بنشانیم و متحد در برابر دشمنان ایران بایستیم .