Skip to main content

نمیدانم که منبع خبر این آقا

نمیدانم که منبع خبر این آقا
Anonymous

نمیدانم که منبع خبر این آقا اقبالی کجاست چون ذکر نکرده ولی در سایت گون آذ در رابطه با این خبر چنین نوشته که امیدوارم خواندگان این خبر با نوشته آقا اقبال مقایسه کنند و ببینند که چطوری این بابا تخم نفاق افکن تشریف دارند عین خبر : گوناز تی وی: در روزهای گذشته خبر جذب مدافع تیم ملی ارمنستان از سوی تراختور از سوی برخی منابع اعلام شده بود که امروز(سه‌شنبه) باشگاه تراختور از منتفی شدن این خرید خبر داده است.

به گزارش گوناز تی وی، باشگاه تراختور اعلام کرده است، حضور "وارازدات هارویان" مدافع تیم ملی ارمنستان در تراختور منتفی گردیده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراختور روز سه شنبه در گفتگو ایرنا، با بیان اینکه روند جذب این بازیکن مراحل اولیه خود را طی می کرد، افزود:"روز گذشته توافقات اولیه با مدیر برنامه های وی حاصل شده بود که به دلیل بروز مشکلات در مسایل مالی ، توافقات نهائی حاصل نشد".


کاظم شهریاری اظهار کرد:" جذب بازیکن فوق در صورتی قطعی می شد که توافقات نهائی مالی نیز به انجام برسد که این امر ممکن نشد و حضور بازیکن در تیم تراختور منتفی است".
روز گذشته برخی منابع خبری اعلام کرده بودند، وارازدات هارویان مدافع ارمنستانی با قرارداد دو ساله به عضویت تیم فوتبال تراختور درآمده است.

لازم به ذکر است، تراختور با سرمربی‌گری امیر قلعه‌نوعی مسابقات لیگ برتر این فصل را در رده چهارم جدول به پایان رساند و با توجه به قهرمانی ذوب‌آهن در جام حذفی، از صعود به دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز بازماند.

پس از توافق صورت گرفته بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم، سعید عباسی و امیر قلعه‌نویی در جلسه‌ای که داشتند به توافقات نهایی برای فصل پیش روی دست یافتند و قلعه‌نوعی به عنوان سرمربی در تراختور به کار خود ادامه میدهد.

گوناز تی وی
آقای اقبال اقبالی دعای شفاعت برای تمامی شونیستهای خونخوار دارم