Skip to main content

سلام-خانم روزا بقول جناب مین

سلام-خانم روزا بقول جناب مین
Anonymous

سلام-خانم روزا بقول جناب مین ائللی لطفا ازادبیات بهمن موحدی استفاده نکنید.
جناب مین ائللی: شما بعنوان فردی از افراد جامعه ایرانی, با آدرس غلط دادن و آویزان شدن از تئوری توطئه در بازتولید رفتار علی گونه شریک هستید...

رزا: من آقای موحدی یا شما یا بقول خودتان جناب مین ائللی و دیگران را نمی شناسم. کامنتدونی سایت را نیز زمین فوتبال نمیدانم که ترکها اینطرف فارسها آنطرف و در تلاش برای گُل زدن به هم.
ایشان یعنی "جناب مین ائللی " من را بدلیل ارائه ی فکت و ایجاد سوال در ذهن اهالی این سایت (که احتمالن پلیس از جریان آموک علی داوید سنبلی از قبل خبر داشته است)، متهم به همدستی در این جنایت می کنند. و نوشته که من "داد و هوار" می کشم!
بعد هم قهر کردند و رفتند. سوای اینکه واژه ی "داد و هوار" سکسیسم ایشان را میرساند. اتهامشان به همدستی، جرم حقوقی است.

ما در اروپا هنوز می توانیم در مورد اخبار و فیلم/عکس و اطلاعات داده شده شک و آنها را تجزیه و تحلیل کنیم. بدون اینکه کسی ما را همدست جنایت یا جنایتکاری اعلام کند. تمام مطالبی که من اینجا بیان کردم بحث مردم آلمان است. و دقیقن به نوشته ی خانم هایده ترابی بر می گردد که مقاله ی خود را بر ستون داده های رسانه های دولتی بنا کرده است.
من مطالب دیگری را رسانه ای کردم که با رسانه های دولتی همخوانی ندارد. و قابل تفکر میباشند. از طرفی
من در خانواده ای چند فرهنگی بزرگ شده و در جستجوی حقیقت. اینجا هم بسیاری از آلمانی ها بدون یارگیری ملیتی/نژادی با مسائل روز برخورد حقیقت جویانه دارند و من از ژورنالیستهای مستقل بسیار آموختم.
شما بهتر است به مطالب من بپردازید بدون روانشناسی من. چون من نیز نظر نمی کنم اگر اسم کسی ترکی باشد با او برخورد ویژه داشته باشم بلکه حرفش را می خوانم. و تحلیل می کنم.
...