Skip to main content

در زمانه‌ ای که آخوند خامنه

در زمانه‌ ای که آخوند خامنه
بهمن موحدی(بامدادان)

در زمانه‌ ای که آخوند خامنه ای جلاد با حاکمیت ضدبشری خود و به‌عنوان پلیدترین دشمن ایران و ایرانی و خصم همۀ چپها و میهن دوستان، همه ‌ارزشها و مفاهیم اصیل انسانی و انقلابی را مخدوش نموده، تحریم مضحکۀ انتخاباتی رژیم از جانب خلق ایران می تواند استارت و شروعِ ‌نبرد تمام‌عیار برای سرنگونی رژیم پلید و ضدبشری جمهوری اسلامی باشد. به طورقطع در آینده ای نزدیک جوانان ایران زمین به پیکار قهرآمیز و مسلحانه با این رژیم ضدبشری خواهند پرداخت و این‌ راه پرشکوه را تا به‌ آخر و سرنگونی تام و تمام رژیم ضدانسانی و ضدایرانیِ حاکم بر میهنمان ادامه خواهند داد.
تنها آلترناتیو انقلابی و دمکرات و سازمان یافته ، "شورای ملی مقاومت ایران" می باشد که عزم و توانایی سرنگونی رژیم با تمام جناح ها و دارو دسته های ارتجاعی آنرا دارد. به کوری چشم آخوندها مقاومت ایران با ایستادگی و مقاومت و 52 سال مبارزه با شیخ و شاه توانسته

است به این نقطه برسد که تنها جایگزین و هم آورد آخوندها می باشد، هیچ آلترناتیوی وجود ندارد به جز شورای ملی مقاومت ایران و نهایتاً هم این مقاومت و خلق ایران هستند که آخوندها را سرنگون می کنند و این رژیم را به زباله دان تاریخ می اندازند .
در برنامۀ ده ماده ای خانم مریم رجوی برای ایران فردا از جمله آمده است :
- ما مدافع برابری کامل همه ملیتهای کشورمان هستیم و زبان و فرهنگ هموطنانمان را، از هر ملیتی که هستند، در زمره سرمایه های انسانی تمام مردم این کشور میدانیم که باید در ایران فردا گسترش و ترویج پیدا کنند.
- ما به برابری کامل زنان و مردان در کلیه حقوق سیاسی و اجتماعی و مشارکت برابر زنان در رهبری سیاسی معتقدیم. هر گونه اشکال تبعیض علیه زنان ملغی خواهد شد، و آنان از حق انتخاب آزادانه پوشش برخوردار خواهند بود.
- مقاومت ایران جدایی دین و دولت را برقرار خواهد کرد، هرگونه تبعیض در مورد پیروان کلیه ادیان و مذاهب ممنوع خواهد بود.