Skip to main content

آدم زمانی که مقالات و کامنت

آدم زمانی که مقالات و کامنت
peerooz

آدم زمانی که مقالات و کامنت های چند هفته گذشته را میخواند, چه تحریمی ها و چه آنها که رای به این و آن را توصیه میکنند, حیرت میکند. یعنی هنوز مردم به این علم " دمکراسی " معتقد بوده و در پای آن سینه میزنند.
پرزیدنت اوباما رای به امانوئل مکرون را توصیه کرده و مکرون برنده انتخابات فرانسه شده و ظاهرا ملت فرانسه و اتحادیه اروپا از این پیروزی بسیار خرسند شده اند که دمکراسی سودمندی خود را ثابت کرده است!!
۹ - ۸ سال پیش در زمان پیروزی اوباما, بسیاری از مردم در بسیاری از نقاط دنیا و آمریکا در خیابان ها از شادی میگریستند در حالی که در عرض سه ماه گذشته مردم باید بیشتر به خود بخندند.

ایشان با حقوق باز نشستگی ۴۰۰,۰۰۰ دلار در سال برای تمام عمر باز نشسته شده و درست پیش از باز نشستگی لایحه ای را " وتو " فرمودند که درآمد بیش از ۴۰۰,۰۰۰ دلار در سال را برای رییس جمهوران گذشته ممنوع مینمود. ایشان برای

نوشتن خاطرات خود و همسرش قرار دادی به مبلغ ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ (میلیون) دلار امضاء فرموده و چند روز پیش برای یک سخنرانی در شهریور آینده ۴۰۰,۰۰۰ دلار دیگر دریافت خواهند نمود در حالی که اکثر مردم امریکا با نظاره به درآمدهای ۱% مشغول سماق مکیدن میباشند. این وضعیت دمکراسی در کشورهای پیشرفته و دمکرات! جهان است. ایران که جای خود دارد. از امید به انقلاب هم تا آنجا که چشم کار میکند خبری نیست. یا صاحب الزمان به ظهورت شتاب کن.

http://www.counterpunch.org/2017/05/12/the-audacity-of-sleaze-profiles-in-corruption/