Skip to main content

آقای کیانوش توکلی گرامی , شما

آقای کیانوش توکلی گرامی , شما
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای کیانوش توکلی گرامی , شما چه مشکلی با هویت ایرانی دارید؟! آیا اینکه از سوی اکثریت مردم ایران گفته می شود که : "همۀ ما ایرانی هستیم"، از دید شما نادرست است و عیب و اشکالی دارد؟! نفی هویت ایرانی، رمز نقشۀ امپریالیستی و صهیونیستیِ تکه ، تکه کردن ایران است. البته من مطمئن هستم که شما خواهان حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران می باشید و به طور قطع دلسوز ایران و خلقمان هستید. اما انتظاری که از شما می رود این است که در سخنان خود بیشتر دقت فرمایید.
اقوام ساکن ایران ، از فارس زبان و لر و ترک و کرد و بلوچ و عرب خوزستانی و.....، طی قرن‌ها در کنار هم زیسته و آمیخته اند و ملت واحد ایران را پدید آورده‌اند. آنها برای حفظ کیان و تمامیت ارضی و زادوبوم مشترک خود، تاریخی سرشار از فداکاری و جانبازی پشت سر گذاشته‌اند. در این سرزمین هیچ قومی بر آن نبوده که اقوام دیگر را با قهر و لشکرکشی، به زیر سلطۀ خویش

در آورد ، در حال حاضر نیز از سوی حاکمیت پلید و منحوس رژیم جمهوری اسلامی، "ستم مضاعف مذهبی" به ایرانیان غیر شیعه و غیرمسلمان روا داشته می شود. چیزی به نام "ستم ملی" در ایران وجود ندارد و مطرح کردن آن دروغ و مغلطه ای بیش نیست و پایه علمی ندارد (خصوصاً از دید تفکر والای مارکسیسم لنینیسم) و هر آن کس که دم از "ستم ملی " در ایران بزند، سطح ودرک وآگاهی نازل خود را نشان می دهد.
تقسیم اقوام ایرانی به ملت‌های جعلی گوناگون و سپس تکیه بر اصل حق ملل در تعیین سرنوشت خود، صد در صد نقشه ای امپریالیستی و صهیونیستی است و جز تجزیه و تکه پاره کردن ایران و تشکیل چندین "دولت ملی" به تعداد اقوام ساکن ایران، فرجامی ندارد.

البته به قول معروف : "شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه" ، پس از سرنگونی رژیم ضدانسانی و ضدایرانی جمهوری اسلامی، با خائنین جدایی طلب و فاشیستهای پان ترک و پان عرب و پان کرد، کار خواهیم داشت و درسی فراموش ناشدنی به این دشمنان گستاخ و هتاکِ ایران زمین خواهیم داد.