Skip to main content

توسط Anonymou عزیز ضمن سلام:

توسط Anonymou عزیز ضمن سلام:
Anonymous

توسط Anonymou عزیز ضمن سلام: اگر کسی خودش را با این عناوین معرفی به کند شما هم به نامید درست است. چون بقال حسن، علی دیپلم، سوادسیز قلی، مهندس یوسف، ممد شوفر، باشماخچی جلال و حمال حمید درست است. اگر نه نامد شما به نامید نادرست است. اگر کسی که دکتر نیست شما دکتر به نامید ممکن است فکر به کند که شما مسخره اش می کنید بنا براین ما موظف هستیم کسی که خودش را هر طور می نامد به نامیم. علت اینکه با دکتر انزابی نظر می نویسم. 1- قبلا بنده با اسم انزابی مطلب می نوشتم کسی با اسم بنده انزابی که ساکن آلمان است شروع به مطلب نوشتن بر علیه ترک های اذربایجان نمود. دوستانیکه بنده رامی شناختند شروع به اعتراض کردند برای چه برعلیه آذربایجانی ها مطلب می نویسی اجبارا هم اسم دکتر را جلو اسمم کذاشتم چون دوستان بنده را به اسم دکتر انزابی می شناسند و هم مونترال گذاشتم که مشخص به شود مطلب نوشته شده مال بنده است.

بنده به انسان بودنم افتخار می کنم نه به دکتر بودنم. اگر اسمم را عبدالعلی می گذاشتم کسی نمی فهمید که انزابی هستم. و عده ای از دکترا هم بی سواد هستند و هم پدر سوخته. شما بنده را انزابی خطاب به کنید آقا هم ننویسید خوش حال می شوم چون احساس صمیمیت بیشتری می کنم. 2- کسانی که تحصیلات دانشگاهی دارند مدتی با آدم های با فرهنگ سروکار داشته اند پس توقع می رود که با فرهنگ باشند بودن کلمه دکتر جلو اسم بنده از نظر روانشناسی به بنده تاثیر می گذارد که اگر کسی به بنده توهین کرد توهین نه کنم چون ادعا دارم تحصیل کرده هستم. 3- برای پیدا کردن مقالات علمی شما کسی که دکتر است بیشتر توجه می کنید برای مقاله او. حتی اگر کسی ننویسد دکتر در مطبش شما فکر خواهید کرد پرستار است پس برای جذب مشتری بهتر است عناوین دکتری اش را به نویسد که مشتری بیشتری جذب به کند بنده دکتر بودنم را می نویسم تا خواننده بیشتری را برای نوشته هایم جذب به کنم نه به خاطر تکبر بنده دوستی داشتم دیپلم بود وراننده تاکسی معلوماتش از نظر تاریخ وزبان های منطقه و ایران ده برابر من بود جون بنده در شیمی تخصص گرفته ام ایشان فرصت داشت وده برابر من در این مور د کتاب خوانده بود. 4- آیا دکترو مهندس افراد تصیل کرده و با سواد در این سایت مطلب به نویسند وجهه سایت با لا نمی رود؟ 5- آیا مخفی نگه نداشتن دکتربودن انگیزه ای نمیشود که جوانان تشویق بشوند برای ادامه تحصیل چون مملکت ما برای پیشرفت نیاز به تحصیل کرده های شرافتمند دارد .
بنده از پانترکی که هدفش تجاوز به حقوق دیگران باشد واشغال خاک دیگران باشد نه تنها حمایت نمی کنم بلکه دشمنش هم هستم ولی پانترکی که هدفش اتحاد ترک ها باشد برای کمک به هم و دفاع از حقوق ملی شان حمایت می کنم چون 90 سال است که نژاد پرستان آریائی نسب واکثر کومونیست ها ارمنی ها و خیلی های دیگر نشان داده اند که دشمن ما ترک ها هستند و در صدد تفرقه انداختن بین ما استفاده از ما به عنوان حربه نظامی علارقم اینکه حقی برای ما قایل نیستند. چکار کنیم به ملتمان اعتماد نه کنیم به نژاد پرستان فارس اعتماد به کنیم که نه ما را به عنوان ترک ایرانی می دانند و نه حاضرند حق و حقوقی به ما قایل به شوند بخش بزرگی از ملت ترک در تمام مملکت ها مسلمان هستند ما که نمیتوانیم با دین مردم به جنگیم اگر اسلامیت و ترکیت سبب اتحاد ما خواهد شد چرا از این استقبال نکنیم.این اتحاد ترکیت واسلامیت بود که ترک ها عثمانی در چاناخ قالا در یک دست اسلحه در یک دست قران به ارتش انگلیس حمله کردن و آنها را تارو مار کردند و ترکیه را نجات دادند. ایا می دانید در مسئله روزنامه آیندگان کومونیست ها چند نفر را با گلو له زدند که چند نفر از همشهری های بنده بودند. بنده با اعدام و کشتار مخالفم. ولی رزیمی که 98% مردم برایش رای داده اند به رویش اسلحه به کشی که سرنگون بکنی چه حق چه نا حق عکس العمل نشان می دهد عزیزم با فیل لگدبازی به کنی زیره لگدش می مانی باید هشیار باشی به تله نیافتی. فعالین حرکت ملی آذربایجان هیچ زمان دست به اسلحه نه برده اند. اولا بنده مدافع حقوق خانم ها هستم ثانیا خانم هم باید از حقوق جنسی خودشان دفاع کنند و هم از حقوق ملی شان و در داخل حرکت ملی می توانند تشکیلات خودشان را داشته باشند که کمک می کند آقایان تر ک آذربایجانی به حقوق جنسی خانم ها آشنا بشوند. بنده اصلا مخالف فمنیسم نیستم که هیچ بلکه خودم هم فمنیست هستم چون دختر دارم خواهر دارم بلا تر از همه نصف خلق آذربایجان خانم هستند خانم ها باید حق طلاق داشته باشند ارثیه برابر با مرد ها داشته باشند. آغوش ما برای کومونیست ها یی که مدافع حقوق ملی آذربایجان هستند باز است کومونیست هایی که با حقوق ملی ما به بهانه بوز قورد پان ترک میجنگند جایی بین ما ندارند شاذ باشید انزابی