Skip to main content

این اپوزیسیون نماهای خارج از

این اپوزیسیون نماهای خارج از
بهمن موحدی(بامدادان)

این اپوزیسیون نماهای خارج از کشور که مردم را به شرکت در نمایش انتخابات قلابی رژیم دعوت می نامند ، به هر رنگی كه درآيند، خواه سبز بشوند يا بنفش، شخصيت شان قهوه ای است و پرونده شان سیاه. این افراد بدنام که عنوان اپوزیسیون ! را یدک می کشند و فدائی آخوند روباه صفت حسن روحانی می باشند، خائن به ایران و خلق ایران هستند و لایق این هستند که به آنها گفته شود : "اراذل سیاسی".
هرگونه حضور در مضحکۀ انتخابات رژیم، فقط به معنای تحكيم پایه های رژیم منفور و کثیف جمهوری اسلامی است كه كارنامۀ 39 ساله اش، چيزی جز تحقير ايران و ذلت ايرنيان نبوده است. هوشيار باشيم.
دعوت به شرکت در نمایش انتخاباتی رژیم از سوی كسانی كه سالهاست با رياكاری در پوست اپوزيسيون خزيده اند و در امنيت خارج از كشور نشسته اند و نان مخالفت با آخوندها را خورده اند و اکنون فدایی آخوند روحانی شده اند؛ فقط خيانت نيست بلكه يك رذالت به تمام

معناست.
این اپوزیسیون نماها كه مغزشان آلوده و فكرشان فاسد است و همواره در حال خريد و فروش قلم هرزۀ خود برای كسب مشتي دلار هستند و به هيچ پرنسيپ اخلاقي و چارچوب سياسي پايبند نبوده و نيستند. اين افراد بارها ثابت كرده اند كه براي منافع شخصي حقيرشان، از هيچ رذالتی رويگردان نيستند و حاضرند حتي روی خون قربانيان بي گناه هم با گرگها برقصند.
با قاطعيت مي گويم كه خلق قهرمان ایران به دعوت خائنانۀ اين "اراذل سياسي" برای شرکت در انتصابات آخوندی توجه و اعتنایی ندارند. اين افراد، همه جا بدنام و مطرود هستند. و خودشان را به هر رنگي (از سبز يا بنفش) بزک كنند، باز هم رو سياهی خود را نمی توانند پنهان كنند. زيرا بالاتر از سياهی، رنگی نيست.