Skip to main content

.

.
ناصر کرمی

.

به کاربران گرامی،،،،،،،Anonymous ، دکتر انزابی از مونترال،...، سازاخ،.........

آقای Anonymous…......اوّل اینکه من خود مایل نیستم که در چنین برنامه هایی با این فرهنگ دیالوگ و با این بضاعت کم دیدگاهی و تاریخی، آنچه که در تلویزیون گوناز. به نمایش داده میشود شرکت کنم، از همهء اینها گذشته در عصر تکنولوژی اطلاعاتی امروز، یک نوع دمکراسی دیجیتالی یه میدان آمد، که این نوع دمکراسی را همهء رسانه های گروهی ایرانیان مانند سایر مسائل دیگر مسموم و از کار انداختند، اگر من خوب مایل باشم حداقل در ماه یکبار در این رسانه ها میتوانم شرکت و اگر هم دعوتی از من بعمل نیاید میتوانم با پرداخت پول وقت از آنها بخرم و هر چه دلم میخواهد بگویم و خودنمایی کنم.
کمی در گفته های خود صداقت داشته باشید، من در کدام نوشته و بیان به کسی فحاشی و یا توهین کرده ام،

جز روشنگری و پرده برداری از حقیقت ها که این مسائل برای شما و برای طیف وسیعی جامعهء تُرک تبار توهین و فحش است، ولی اگر دروغپردازی و واژگونه نگاری آنها را تأیید کنی، از تو قهرمان و دمکرات و سیاسی کار نمونه و فیلسوف می سازند. تا کی جامعهء سیاسی تُرک تباری میتواند از بررسی مسائل بصورت زنده و رو در رو با آوردن بهانه های مختلف شانه خالی کند.

به آقای دکتر انزابی از مونترال: بطور کلی معنی و مفهوم واژهء # ایران# یعنی سرزمین آریایی ها، آنجا که آریایی ها سکونت دارند. تز جدیدی هست که شش قوم هند و اروپایی که اکنون در قارهأ اروپا هستند، از بلندیهای آسیای میانه برنخاسته اند، بلکه سرزمین اوّلیّه آنها فلات ایران بوده است، مثلأ ژرمن ها یکی از ده طایفه و شاخهء هخامنشیان میباشد.
کوتاه سخن: قوم ایرانی از اوّل قبل از ده هزار سال هم در فلات ایران بوده است، فقط میتواند تنها قوم ایرانی هخامنشیان که در سرزمین پارسه(پارس) سکونت گزیدند، حدو د سه هزار سال پیش بعد از سایر ایرانی تباران به فلات ایران و در غرب ایران مهاجرت کرده و یه هم تباران ایرانی خود پیوسته باشند.
اینکه میفرمایید: سومریان و عیلامیان زبان اتصاقی داشتند و چون زبان تُرکی هم التصاقی هست پس مردمان تُرک همان سومریان و عیلامیان هستند، بسیار کودکانه و توهم میباشد. اگر قرار بر این باشد پس نصف قاره آفریقا، و بخشی از اروپا و جهان که زبان التصاقی داشتند و دارند پس تُرک تبار میباشند،
این ادعا را شاید بشود برای از دنیا بی خبران و برای ناسیونالیسم های کور تُرکی تعریف کرد، ولی در هیچ محافل علمی و تاریخی نمی شود آنرا مطرح کرد، چرا که مورد تمسخر و ریشخند مواجه خواهد شد.

به اقای سازاخ..... نخیر اسمان به یکبار دهان باز نکرد و ناگهان مانند تگرگ بهاری نیم میلیون تُرک تبار را بر زمین نریخت، بلکه این مردم بصورت انفرادی، خانوادگی، و قبیله ای زادگاه و جغرافیای اصلی خود یعنی غرب چین و دامنه های آلتایی را ترک کردند و بطرف غرب به کوچ خود ادامه دادند. و در قرن 11 و 12 میلادی به فلات ایران و به قفقاز، و در قرن 14 در آسیای کوچک (ترکیه امروز) مهاجرت کردند، شما قبل از قرن 11 نشان و اثری، و حتی استخوان مرده ای از تُرک تباری در این جغرافیاهای نامبرده پیدا نمیکنید.
شما چرا پیوسته از تعداد تُرک تباران صحبت به میان می آورید و قدرتمندی و شمشیر کشی و چماق بازی آنها را به رُخ دیگران میکشید، چرا جامعهء تُرک تباری اینهمه زاد و ولد دارد و خود را تکثیر میکند، امّا به خردگرایی، عقل گرایی، قانونمندی، همزیستی مسالمت آمیز، تمدن آفرینی، رعایت دمکراسی، و بر پیمودن مراحل تاریحی و تکاملی اهمیتی نمیدهد ! چرا این مردم در هر سرزمین و دیار که اقامت گزیدند، سریع ادعای مالکیت آنرا دارند و به صاحب خانه حمله ور میشوند>
چندی پیش رجب طیب اردوغان به مردم تُرک ساکن آلمان و اروپا پیام داد که هر خانواده تُرک باید حداقل 5 فرزند داشته باشند، به منظور افزایش جمعیّت تُرک تباری و برای تصرف و تسخیر سرزمینی که در آن مهمان هستند، آیا تکثر جمعیّت تُرک تباری در ایران هم به همین منظور است ؟ تکثر جمعیّت برنامه های مختلف و آینده نگری را میطلبد، جامعه شم جز مصرف کننده بارآوری و خلاقیبتی که نداشته و ندارد، پس این افزایش جمعیّت برای چیست ؟ انسانها که مورچه و پشه که نیستند !
شما مردمان تُرک تبار در هر رقم و عددی که باشید، دست آورد شماها، جز نابودی فرهنگ و تمدن یونانی، ایرانی، و رم و ایتالیایی بود و اسلام را جاگزین آنها کرده اید و میکنید، و جهان شرق را در سیاهی و تباهی نشاندید و می نشانید، کار و هنری دیگری از شما ها ساخته نیست.
شما بفرمایید کدام زبان نوشتاری، کدام فرهنگ، کدام تمدن، کدام ساختار حکومتی و قانونمندی را با خود آورده اید ؟،