Skip to main content

آقایان سازاخ و تهرانلی و شرکا

آقایان سازاخ و تهرانلی و شرکا
Anonymous

آقایان سازاخ و تهرانلی و شرکا. با لعن و نفرین وتمسخر و انتقاد از مارکس و لنین و کیم اول جونگ و چاووز و امثالهم نمیتوان مشکل ملت آذربایجان را حل کرد. بلکه فقط میتوان بحث را به بیراهه کشید. خانم جعفری در اینجا سر موضوع مهمی را گشوده اند و آقای "ازا" با متانت کامل ولی بی پرده و آشکار نظرات ارزشمندی در آن موضوع نوشته اند که بنده بنوبه خود بسیار چیزها از هر دو نوشته آموختم و امیدوارم که این عزیزان و بقیه دوستان ان را ادامه دهند. دیگر اینکه شما تورکچی ها تورانچیها به غلط خودتان صاحبان بی چون وچرای جنبش ملی دمکراتیک آذربایجان می پندارید و هر گونه انتقاد از بوزقورد و نژادپرستی تورکی را حمله به خودتان می پندارید.
حقیقت این است که شما به چیزی بنام هویت ملی وملت آذربایجان معتقد نیستید. اگر معتقد هستید لطفا یک بار همینجا به آن اعتراف کنید وگرنه لطفا بیش از این سنگ آذربایجان را به

سینه نزنید. من چند روز پیش طی کامنتی نوشتم که؛ از شما تورکیستها تا وقوع انقلاب اسلامی در ایران وحتی سالهای بعد حتی یک اطلاعیه به زبان مردم آذربایجان ویا در باره حق وحقوق آذربایجان ندیدیم. اگر بود لطفا اینجا نشان دهید وگرنه لطفا توضیح دهید که تا دیروز کجا بودید که امروز از راه نرسیده شمشیر را از رو بسته و حرکت مردمی ملت آذربایجان را در انحصار خود می پندارید؟ متاسفانه تنها هنر شما اینست که با توهین وتحقیر دیگر ملتها و دگر اندیشان، باعث انزجار دیگران از مسئله آذربایجان میشوید. این در حالیست که شما آذربایجان را اصلا قبول ندارید و معتقد هستید که آذربایجان، نه اسم یک ملت و هویت، بلکه فقط و فقط یک اصطلاح جغرافیایی است!!!!
یکبار دیگر از شما خواهش میکنم که از زهرآگین کردن فضای بحث خودداری کنیدو این امکانی را که دست اندرکاران ایران گلوبال در اختیار ما گذاشته اند، را مثل بقیه امکانات کور نکنید.