Skip to main content

دعوای 2 ترک تجزیه طلب راسیست

دعوای 2 ترک تجزیه طلب راسیست
Anonymous

دعوای 2 ترک تجزیه طلب راسیست ضد ایرانی و ضد فارس ؛ مانند...... را ، چرا به گردن فارسها و ایرانیان و ایران گلوبال و توکلی می اندازند ؟ !
منطق ترک نجزیه طلب، انسان ستیز و نژادگرایانه و غیرمنطقی است .
چرا کردها بجای مبارزه نژادی ، مبارزه سیاسی طبقاتی نظامی علیه ماشین دولتی میکنند و حتی ایرانیان و فارسها را در جلسات خود دعوت میکنند و خواهان وحدت در مبارزه علیه شاه و آخوند هستند ، ولی ارذغانی های آذری ایران با آخوندها همدست میشوند و علیه مردم ایران فحاشی میکنند ؟
مگر هویت سازی غلط غیر از این است که اسم ایرانی را گذاشته اند فارس چون از نام ایران و ایرانی وحشت دارند !
آیا در ایران کسی بخود میگوید فارس است یا میگوید ایرانی و زبانش فارسی است و اهل فلات استان و ایالت و ولایت میلشد.
نام فارس و پارس را اغلب دشمنان و مهاجمان مانند یونان و عرب و مغول به ایرانیان داده اند . در زمان

حمله اسکندر مقدونی به ایران چون پایتخت در استان فارس بود ، او همه ایران را پارسی فکر می کرد. عربها نیز چون مبارزه شان با زبان و فرهنگ و دین ایرانیان بود ، بجای نام ایران از فارس استفاده کردند جون نتوانستند ایران را مانند سایر کشورهای اشغال شده، عرب زبان کنند .
نام خلیج فارس را نیز پرتقالیها و یونانیها به این محل ایرانی دادند .
فارس نام یکی از استانهای ایران است . زبان مردم ایران پارسی است . غالب استانهای ایران با یمی از لهجه های زبان پارسی سخن میگویند .
تجزیه طلبان آذری چون ایران را نمی شناسند عمدا به هویت سازی و نام گذاری غلط می پردازند تا به اهداف پلید خود برسند ولی ایراینان 12 هزار سال است که بیگانگان و مهاجمان را اهلی و آرام و آسیمیله نموده اند چون فرهنگ و زبانشان قوی و جهانشمول و هومانیستی و تحمل گراست .