Skip to main content

کردی که گویا در سایت اختیاری

کردی که گویا در سایت اختیاری
Anonymous

کردی که گویا در سایت اختیاری نداری. آیا این است صداقت و بشر دوستی شما نسبت رعایت عدالت؟ نسبت به کار روزنامه نگاری؟! آیا تقاضای اجرای عدالت از نظر شما زور گوئی نام دارد؟ اگر تقاضای اجرای عدالت زورگوئی و بی منطقی نام دارد، پس منطق شما چیست؟ آیا با چنین رفتار تبعیض آمیز، خود را صاحب منطق میدانی؟ 7. در جائی میفرمائی:" کامنت های شما « سرقت متن و ایده» ی دیگری است... ولی برای اینکه « منظور و فکر شما» بیان شود این خطا قبول شده بود." پایان نقل قول. از شنیدن این حرف خنده ام گرفت. برعکس، اتفاقا من باید از این بیسواد نامرده، شاکی شوم که بخشی از کامنتهای مرا که در پاسخ ناصر کرمی نوشته بودم، برداشته درلابلای هرزنامه خود جای داده است. این من بودم که در جواب آقای کرمی نوشتم، او که خود را مارکسیست میداند، به چه زبانی مارکس را مطالعه میکند؟ این من بودم که به ایشان نوشتم با چند جزوه، و یا با چند

روزنامه فارسی خواندن کسی مارکسیست نمیشود. این من بودم که به بیسوادان چپ نمای خارج گفته بودم آنانیکه خود را مارکسیست میدانند، بفرمایند جزوات مقالات وآثار مارکس را درخصوص آدم سمیت تشریح کنند، ببینیم چقدر سواد مارکسیستی دارند، این من بودم که از آقای کرمی خواستم بفرماید آثار مارکس را تجزیه و تحلیل کند، به بینیم چقدر سواد سیاسی دارد. این من بودم نوشتم که کدام ایرانی بیسواد ادعا دارد مارکس را خوانده و آنرا فهمیده، و یا آنرا ترجمه کرده است؟ این من بودم یک چنین سئوالی مطرح کردم که اغلب کمونیستهای بیسواد حزب توده، و سایر سازمانهای ریز و درشت چپ نما، از مارکسیسم نه تنها اطلاعی ندارند، بلکه شونیسم فارس و ناسیونال شونیسم روس را بغلط بجای افکارجهانشمول مارکس تبلیغ و ترویج میکنند.
8. این من بودم گفتم پیغمبراینان آقای "لنین" صلوات الله علیه، مگرچقدر سواد آلمانی داشت که آثار مارکس را بدرستی درک کند، درآن خصوص کتاب و مقاله بنویسد، درصورتیکه دانشمندان، فیلسوفان و جامعه شناسان آلمان در تبیین کاپیتال مارکس هنوز که هنوز است به درک مشترکی نرسیده اند. در بین شان اختلاف نظر است. حتا یکی از معلمان آلمانی میگفت ؛ من حتا بخودم اجازه نمیدهم درمورد کاپیتال مارکس نظردهم، زیرا فهم دقیق محتوای فلسفی آن کار آسانی نیست. این کامنتها در آرشیو ایران گلوبال بایگانی است. برای اثبات حرفهایم میتوان به آنها روجوع کرد. من تعجب کردم که یک آدام بیسواد گفته های مرا از کامنتهای قبلی برداشته با توهینهای مریض گونه اش بهم آمیخته مقاله درست کرده بخورد بعضی خوانندگان ساده لوح میدهد، با تاسف شما نیز باور کردید؟! من از آن بیسواد سیاسی میپرسم، او که خود را مارکسیست میداند، بفرماید، کاپیتال مارکس را تبیین کند، ما نیز به سواد ومعلومات، به نبوغش احسن بگوئیم. تا شعور و درک مارکسیستی اش بر خوانندگان آشکار شود.
9. جناب ائلیار گرامی! در خاتمه من از شما میپرسم ترکچولوک یعنی چه؟ چه معنا میدهد؟ شما که خود یک پان ایرانیستی و یا حداقل در رکابشان شمشیر میکشی، چرا با ترکچو نامیدن من خصوصیات پان ایرانیستی خود را زیر چنین اتهامی استتارمیکنی؟ آیا اخلاق پان ایرانیستی و تهمت سرقت اطلاعات زدن به دیگری از خصوصیات بارز پان ایرانیستی است؟
-آیا این اخلاق یک پان ایرانیست خجالتیسیت با زدن تهمتهای ناروا بدیگران خصوصیات پان ایرانیستی و پانفارسیتی خود را ازنظر پنهان دارد؟ آیا انگ زدن، افتراع، دروغ و تهمت بکسی که گویا کسی را بمرگ تهدید کرده ام، ازخصوصیات ضد تورک و پان ایرانیستی شماست؟ آیا این اخلاق یک فارس پرست پان ایرانیست است که بدیگران تهمتهای نا روا که گویا نویسنده ای را به قتل درهمین سایت تهدید کرده ام، بیانگر خصوصیات تهمت زنی و پان ایرانیستیی است؟ آیا چنین اتهامی را میتوانی ثابت کنی؟ اسم آن نویسنده را بیاوری؟ یا داری با اتهامات پان ایرانیستی،خصوصیات دیکتاتورمآبانه و پانفارسیستی خود را به خوانندگان عرضه میکنی؟
10.آیا یک فرد با خصوصیات پانفارسی که چنین اتهاماتی را بدیگران میزند، تروریست اخلاقی نیست؟ کسیکه با انگ زن بدیگران میخواهد خصوصیات پانفارسی و پان ایرانیستی خود به ثبوت رساند؟ آیا اتهام زنیهای بی پایه بدیگری اخلاق پان ایرانیستی و پرنسیب پانفارسیستی است، مرا ترکچو مینامی؟ منظورت از تورکچو چیست؟ رفتارهرکس بیانگر شخصیت آن فرد است، آیا این رفتارها خصوصیات یک پان ایرانیست خجالتی است که شما آنرا بطورضمنی یدک میکشی؟ آیا چنین "افکار تئوریک" بیانگر خصوصیات عجین شده ذاتی و پان ایرانیستی است آشکارا در رفتارتان متجلیست!؟ درهر صورت از اینکه با رفتارغیردمکراتیک و اتهام زنی، خوی وخصلت افکاریک پانفارس و پان ایرانیست را بنمایش میگذاری به شناساندن ماهیت سیاسی خود برای خوانندگان یاری میرسانی. دراین خصوص باید از شما تشکر.