Skip to main content

جناب دکتر انزابی,

جناب دکتر انزابی,
peerooz

جناب دکتر انزابی,
با سلام و عرض ارادت و احترام و با یک دنیا تشکر جهت " انبساط خاطر ", از حمله به " این بد بخت ها , این فلک زده ها , اینها چون عقده حقارت دارند... در فرصت مناسب یقه شان را می گیریم و ...". جناب انزابی, زمانی که یکی های کند و دیگری هو, تکرار آن در ده سال گذشته میشود هیاهو, هیاهو و میشود همین چیزی که جناب توکلی با کمک صد بزرگوار دیگر راه انداخته اند.

قربانت گردم احتیاج به امامزاده چنگیز خان مغول نبود که بعد از هزارسال و جنابان Jack Weatherford و لاچین و شما بعد از دو هزار سال, که جنازه کورش و کتیبه او را بجای پاساگارد, در صحرای " توران " دفن کنید. این کار را اجداد " صهیونیست ها " در کتاب مقدس خود انجام دادند که اول کورش را پیغمبر خواندند و یکی دو قرن بعد نوشتند که ملکه استر ,قوم یهود را از شر پسران کورش و " پارس ها " نجات داد و هرسال در تمام دنیا اینرا

در مراسم پوریم جشن میگیرند. چه کورشی؟ چه پیغمبری ؟

و احتیاج به تحقیقات ژنتیکی نبود که بدانیم بعد از حمله عزب اقلی های تورانی و یونانی و عرب و مغول و غیره - مگر آنکه علیا مخدره ها را هم با خود آورده باشند - به ایران و اقامت صدها ساله آنها, نسل خالصی در ایران باقی نمانده است و همه فرزندان " یک نزاد همو ساپینس " میباشیم.

و " حالا ایران مال کسانی [ نیست ] که از 150-200 پیش در ایران زندگی می کنند " بلکه مال کسانی ست که از ۵۰۰ سال پیش , از دوران صفویه , در ایران زندگی میکنند و باید دوران صدساله نژاد پرستی آتاتورک و پهلوی و هیتلر را از آن تفریق نمود. آیا ما " مردانگی " و یا " زنانگی " و توانایی آنرا داریم که " یقه " نژاد پرستان را بگیریم و یا خود ما هم جزو آنهاییم ؟