Skip to main content

آقای محترم در ترکی مثلی هست

آقای محترم در ترکی مثلی هست
Anonymous

آقای محترم در ترکی مثلی هست که می گوید اشه اولر قالار ثمری اینسان اولر قالار اثری. شما کمونیست های روس پرست و خیالاتی باید اول نشان دهید کدام اثر را تقدیم آزربایجان کرده اید. ملت آزربایجان نفهم که نیست مقایسه مساحت آزربایجان شمالی پیش و پس از تسلط شما متوهمان ساده لوح همه چیز را آشکار می کند. اگر رسول زاده نبود الان آزربایجانی نبود. رسول زاده آتا ترک اسماعیل گاسپرالی را خوانده ام و آنها را قهرمان خود می دانم. استفاده امثال تو از ادبیات ک گ ب برای چسباندن هر مخالقی به نازیسم حالم را به هم می زند. حداقل کمی ان مغز پوکتان را به کار بیندازید و بهانه های تازه ای دست وپا کنید. جالب است پوتین هم وفتی دست به اشغال کریمه میزد بهانه اش مبارزه با نازیسم بود. جالب تر انکه وقتی استالین تاتارهای کریمه را نسل کشی میکرد باز گناه تاتارها همکاری با نازی ها بود. دوباره وقتی بلشویک ها دست به تبعید

ترک های آهیسکا در گرجستان می کردند باز این همکاری با آلمان های نازی بهانه انها بود. ما میلتچی ها ساکت نمینشینیم تا یک فارس دوباره شما را به اسم سوسیالیزم خر کند و بلایی هزار برابر بدتر از بلایی که روس ها بر سر ترک ها در شمال آوردند بر سر ملت ما بیاورد. شما ابتدا باید سلامت غقل و منطق خود را به ملت ثابت کنید بعدا شروع کنید به ارائه تزهای سیاسی. پیشه وری اگر علاوه بر حمایت شوروی همانند رسول زاده با انگلستان و آمریکا هم رابطه داشت اکنون 21 آذر روز استفلال آزربایجان بود.
پیشنهاد می کنم کتاب سیاست و ملی گرایی در آزربایجان نوشته چنگیز چاغلا را بخوانید شاید مصرف متریال هایی به غیراز تولیدات ک گ ب برای سلامت روانتان خوب باشد.