Skip to main content

با سلام امید به روز های بهتر

با سلام امید به روز های بهتر
Anonymous

با سلام امید به روز های بهتر

بعد از خواندن آخرین کامنت ( کامنت 30 ) آقای ایلیار خیلی نا راحت و متاثر شده ، دریافت کردم که ایشان مشکل هویتی دارند .اما حرکت ملی آذربایجان که متعلق به میلیونها انسان ترک آذربایجانی که در ایران برای حقوق برابر با شیوه های صلح آمیز مبارزه می کنند جای این دعوا های شخصی و هویتی نیست. یعنی آقای ایلیار و آقای لوایی با مطرح کردن مسایل خود در قالب مسعلۀ ملی نه بخود و نه به کسی کمک می کنند.
باید به این نوع حضرات گفت که شماها اختیار انتخاب کردن دارید ، می توانید نامتان و کشورتان وملیتان را عوض کنید. اگر با آن مشکل دارید ؟
اما باید گفت شما و ما و حتی هیچ کس د یگر نمی تواند پدر مادر خودش را انتخاب بکند. بلی آقای ایلیار شما نمی توانید پدر ،
مادرتان را عوض کنید. اما تلاش کنید پدر مادر خودتان را پیدا کنید ! آن پدر مادری که برای ما ساخته اند( ترک یعنی سوپر ، یعنی قاتل ، یعنی احمق و.........) آنها پدر مادرهای اصلی ما نیستند ! صرفا یک ترک یا یک فارس یا یک عرب یا هر اتنیک دیگر جایز اصطلاحاتی مثل خوب ، بد در معنی مطلقش نیست، به اصطلاح دیگر معیار خوب و بد چیز نسبی است، یعنی خوب بودن را ! کی تایین می کند.به نظر من برای غلبه به این نوع مشکلات ( هویتی ) به انسان آگاه نیاز داریم . چون انسان آگاه حقوق خودش را می شناسد دقیقا در این رابطه حتما حقوق دیگران را نیز خواهد شناخت. در نتیجه هیچ هم لازم نیست انسان بر علیه طبعت خود مبارزه بکند.
باید بخدمتان عرض کنم همۀ ما و هر کس بنوعی قربانی هست . آنهای که پوست مارا برای خود ما غیر قابل تحمل کرده اند قربانی هستند. و انانی که دقیقا در این رابطه از پوست خراب شدۀ خود بدشان می آید( مشکل هویتی ) آنها نیز قربانی هستند.برادر راه نجات در آگاه بودن است نه در نفرت ورزی !!! شما چقدر نفرت داری که چرا ترک وجود دارد. تمنی می کنم این رفتار را عوض کنید.
در کامنت بعدی در مورد قربانی بودن انسان نظرم را کامل خواهم نوشت. نباید از این برداشت دیگری شود ! آیا قاتل و مقتول هر دو قربانی هستند ؟