Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
سیاه سفید کردن مسایل کاملا اشتباه است
یک گوشه سیاه است وطیفی وچود دارد که نیمی متمایل به سیاه و طیف دیگر متمایل به سفید و در این گوشه سفید
البته این صحیح است که:
در اصلِ « انتخاب بد و بدتر» چهار انتخاب وجود دارد اما «ذهن عوام» تنها دو انتخاب می بیند: 1-انتخاب حاکم، 2-انتخاب بد، 3-انتخاب بدتر، 4-انتخاب خوب. او نخست حاکمان(حاکمیت) را ناخود آگاه برمیگزیند.
بعد در داخل آنان به دنبال بد و بدتر میگردد. و از انتخاب خوب ، که دیده نمیشود بی خبر است. راه رسیدن به انتخاب خوب را پیشرو دنبال میکند. و عوام قدرت درک و عمل در آنرا ندارند.او به بدی حاکمیت، حاکمان اذعان دارد، اما آنها را انتخاب می کند، بعد هم دو انتخاب دیگر انجام میدهد.
اینکه حکومت ایران دیکتاتوری است حرفی نیست

(و اگر نیروها ی مترقی قدرتش را دارند سرنگون کنند بهترین گزینه است در غیر اینصورت از امکانات استفاده کنند بهتر است یا تحریم و سایره) اما مسئله این است که حکومت(به اشتباه و یا به نادانی و یا تحمیل و نشان دادن دموکراسی خود انتخابات را در کشور برقرار کرده و عمل میکند و هر جا لازم شد تقلب میکند) یک مهره انتصابی صد درصدی دارد و یک مهره انتصابی ( از طرف مردم انتخابی ) با در صد کمتر عقل سلیم شرکت کردن در انتخابات را و حکومت را از رسیدن به اهداف صد در صدیش منع کردن بهتر است یا شرکت نکردن در انتخابات و به حکومت در رسیدن به اهداف صد در صدیش (نوعی کمک غیر مستقیم است ) کمک کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟