Skip to main content

میخواهم یک بحث مفهومی داشته

میخواهم یک بحث مفهومی داشته
Anonymous

میخواهم یک بحث مفهومی داشته باشم . مفهوم ((آزدی اندیشه و بیان)) یک مفهوم مدرن است. این مفهوم بیان میکند که عقاید مختلف باید تحت یک قانون واحد که این قانون به نفع هیچ عقیده ی خاصی نباشد زندگی کنند و کسی حق ندارد عقیده خود را به دیگری تحمیل کند .
یک نفر عقیده دارد که قدرت ماورائی وجود دارد. بنده چنین عقیده ای ندارم و برای خود هزاران دلیل دارم. حال این بحث پیش میاید که من که به قدرت ماورائی اعتقادی ندارم و آن که دارد عقاید خود را برای خود نگه داشته و درصدد تحمیل غقاید نباشیم ولی آن معتقد به من توهین کرده و من را ((کافر)) و(( فاسق)) و(( فاج))ر و ((ملعون)) غیره می نامد.
چرا اینکار را میکند چون قدرت ماورایی که وی آن را ((الله)) میداند خود به دگراندیشان توهین نموده است و حتی دستور به جنگ و قتل آن ها داده است.
حال بنده معتقدم که افرادی که در منطقه جغرافیایی به نام ایران زندگی میکنند تحت یک خلاف

شیعه می باشند که اساسا تحمل دگر اندیشان را ندارد و همانند آن قدرت ماورائی به دیگران مثلا بهائیان توهین کرده و با آن ها در جنگ و قتل است .
من شک ندارم که کار خلافت شیعه ی حاکم بر ایران با کشور های منطقه به جنگ خواهد کشید. چون کشور هایث منطقه به عقیدهی حاکمان خلافت شیعه که معتقدند باید تمام منطقه را برای آمدن منجی خود به آتش بکشند احترامی نخواهند گذاشت و با این عقیده مبارزه خواهند نمود.