Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
آقای eza میفرمایید که :
4 - سوسیالیستها مدافع مطالبه "حق ملل در تعیین سرنوشت خویش"، حق جدایی و استقلال ملی بدون هیچ قید و شرطی هستند. این مطالبه و حقی دمکراتیک میباشد. یکی از وظایف مهم سوسیالیستها رهبری جنبش ملی آذربایجان باید و به پیروزی رساندن جنبش و رفع و نابودی کامل ستم ملی است. رفع کامل ستم ملی بدون کسب استقلال ملی و تشکیل دولت و کشور مستقل ممکن نیست.
5 - عدم دمکراسی در ایران و برسمیت نشناختن حقوق ملل تحت ستم در ایران باعث شده مبارزه ملی ملل استعمارزده در ایران به مبارزه محوری و اصلی تبدیل شود. اکنون فاصله و تضاد ملت حاکم فارس با ملل زیر سلطه عمیق تر شده است و همزیستی ملل مختلف در ایران امکان ناپذیر شده است. از این رو استقلال ملی ملل تحت سلطه یا استعمارزده در ایران اجتناب ناپذیر شده است و ایران دیر یا زود به چندین کشور مستقل تقسیم خواهد شد.

6 - کارگران و زحمتکشان آذربایجان، فارسستان، کردستان، عربستان، بلوچستان و ترکمنستان زمانی میتواند سیستم سوسیالیستی را در جامعه خود برقرار کنند که ابتدا آنها کشور مستقل و دولت ملی خود را تسکیل دهند و ستم ملی بعنوان یکی از موانع راه سوسیالیسم را نابود کنند.
در قسمت استقلال که مربوط به تو ضیحات سه بند میشود تقریبا همه آزربایجانچیلار قبول دارند
ولی یک نکته باید مشخص شود و ان هم این است که در زمان مرحوم رسول زاده لنین شما "حق ملل در تعیین سرنوشت خویش"را محترم شمرد که شما بشمارید و آیا صادقانه این حرفها را ردیف میکنید یا اینکه مانند خمینی ( حیله) بخرح میدهید؟؟
دلیل اینکارتان مشخص است قدرت و پتانسیل بالای حرکت ملی همه را از هر طیف تحت تا ثیر قرار داده و همه بخاطر عقب نماندن از قافله نظر و چملاتی از سر دستپاچگی و باری به هر جهت گفتن مینویسند که به هیچ وجهی به ان نه معتقدند و نه عمل خواهند کرد و پایش هم بیافتد در جبهه داشناکها و در زمان کنونی با تروریستهای پ ک ک و ی پ گ و پ ی د و یا ه د پ همکاری و دفاع خواهند کرد و خواهید کرد