Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
موضوع این است که :
1 تعریف پان ها و بخصوص پان تورکیست چیست ؟؟ و تحلیلها با توجه به تعریف استاندارد عمومی از پان تورکیست الزاما انجام نمیشود و متاسفانه هر فرد بر اساس تعریف خود خوانده پیش میرود لذا خواه ناخواه موضوع تخریب در اینجا مطرح است و عنوان میشود اگر منتقد صمیمی است ابتدا تعریف استانداردشده ها را بپذیرد و سپس اقدام نماید
2 همچنین سمبل بوزقورد . در این خصوص نوشته شده که منشا آن از کجاست ولی عده ای بی منطق اسرار بر این دارند که از ترکیه شروع شده خوب کسی که بزور نمیخواهد تاریخچه پیدایش سمبلی را بدرستی درک کند و ان طور که دلش و منافع گروهیش اقتضا میکند میفهمد و عمل میکند به او چه میتوان گفت ؟؟؟
3 وقتی مدارک شما کافی و وافی و در مواردی اشتباه برای نوشتن یک نقد است چه اسراری بر نوشتن واظهار نظر دارید؟؟؟

4 نمیشود معتقد به دموکراسی و دیالگ باشی و دعوت به دیالوگ را نپذیری حتما ریگی خواسته یا ناخواسته در کفش داری فقط نمیدانی چطور از شر این ریگ خلاص شوی!!!!
5 در طول تاریخ هر جنبش و حرکات ملی آزادیخواه زمانیکه در حال پیشرفت و فراگیر شدن بوده کسانی که پیشرو بودند توسط مرتجعین یا به قتل رسیده اند و یا اینکه توسط سایر نیروهای بظاهرمدعی تخریب شده اند ولی نیروهای مترقی و دگر اندیش تنقید آگاهانه و مفید در جهت پیشبرد و شکوفایی به وسیله مطالعه مسایل مورد استناد نیروی عمده حرکت سعی در کمک رسانی و غنی شدن حرکت داشته اند.