Skip to main content

به جناب... ،.... Peerooz

به جناب... ،.... Peerooz
ناصر کرمی

به جناب... ،.... Peerooz.... لیستی را که آقای ....سازاخ..... داده اند عبارتند از : کارتون خوابها، بی خانمانها، نئشه ها، خمارها، الکلیها، ....، و افرادی که کلا توی باغ نیستند.. هست.
1- شما چرا به طیفی از مردم جامعه که در لیست بالا آورده اید، و به مشکلات اجتماعی دچار هستند و در واقع احتیاج به کمک دارند، توهین میکیند ؟ اینگونه انسانها را طیقه بندی کردن، غیر اخلاقی و غیر انسانی و یک نوع بینش راسیستی است که دقیقأ در نازیسیم و فاشیسم آلمان و اروپا رواج داشت. هر کدام از این افراد مانند رهبر انقلاب شما دارای یک رأی است، البته در یک دمکراسی که حقوق شهروندی و حقوق بشر را رعایت کند،


2- شما از یک طرف گروه آمده در لیست را تحقیر و از جامعه به بیرون پرتاب میکیند، از سویی دیگر بایکوت کنندگان انتخابات فرمایشی را در کنار این افراد میگذارید، چنین منشی را نظام جمهوری اسلامی و دیکتاتورها دارند، که انواع و اقسام پیشوند و پسوندهای ناجور و زشت را به مخالفان و به غیر خودی ها به سیاسی کاران، به نویسندگان، روشنفکران، به جنبشهای دمکراتیک نسبت داده و میدهند، یکی معلول است دیگر الکلی، یکی بهایی، دیگری یهودی، یکی کافر و دیگر ملحد و محارب و غیره،....
3- اگر طبق آمار شما در کشور ایران 17 میلیونی که در انتخابات شرکت نکردند، همه کارتون خوابها، بی خانمانها، نئشه ها، خمارها، الکلیها، ....، هستند، آیا مسئول این رقم 17 میلیون بیمار نظام جمهوری اسلامی نیست ؟ هیچ انسانی بطور دلخواه بسوی کج روی های اجتماعی کشانده نخواهد شد، سیستم حکومتی، راوابط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، خانوادگی، بازار کار و اشتغال، عدالت اجتماعی، ارگانهای قانونگذاری، دادگستری، اجرایی و بسیار مسائل دیگر حکومتی، منطقه ای در این کج روی ها بطور مستقیم دخالت دارند، و مسئول آن حکومت و نظام وقت است.

4 - حکومتی که در طول زمامداری خود تقریبأ یک سوم تا یک چهارم از شهروندان یک کشور را عملآ و بطور رسمی به بیماری های گوناگون دچار کرده است باید بر کنار گردد. حرف حساب شما چیست ؟ شما که در باغ هستید و دیگر ان نیستند، بفرمایید جنبه های مثبت و مفید نظام جمهوری اسلامی در طی چهار دهه چه بوده است ؟ فردا چه خواهد کرد، پاسخگوی مطالبات مردم هست ؟