Skip to main content

جناب تورک اوغلی قره چی اوغلان

جناب تورک اوغلی قره چی اوغلان
اسامه

جناب تورک اوغلی قره چی اوغلان 56 درصد عرب :
طبق تعریف همیشه شما صاف رفتی سراغ پول نفت خب با اینکه اثبات عرب بودن مردم اذربایجان را همیشه کرده ایم باز این را از شما میپرسیم چرا با وجود اینکه 56 تا 70 درصد مردم اذربایجان عرب خالص هستند شما چرا "تورک اوغلی" و نه "عرب اوغلی هستید"

http://www.iranglobal.info/node/59400

با اجازه شما یک چند تا از این حکومتگران فارس را به خدمت شما معرفی میکنم:
علی خامنه ای، ترک آذربایجانی و سردمدار رژیم ولایت فقیه در روستای خامنه در پیرامون شبستر در هشتاد کیلومتری تبریز زاده شد، شیخ جواد خامنه ای پدر علی خامنه ای سال ها پیشنماز مسجد جامع تبریز بود و خانه اش در کوی قره باغی ها در تبریز و

در چهار راه منصور(شهید بهشتی کنونی) بود، گفته می شود که علی خامنه ای از سوی مادر با شیخ محمد خیابانی ترک تبریزی خویشاوند است، سرانجام شیخ جواد خامنه ای به همراه خانواده اش به مشهد کوچید و در آنجا برای علی خامنه ای شناسنامه مشهدی گرفت! هواداران علی خامنه ای او را سید خراسانی می نامند! بی آن که روشن کنند چگونه علی خامنه ای که در روستای خامنه زاده شده است می تواند خراسانی باشد؟! آن هم در حالی که علی خامنه ای در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۷۲ به تبریز آمد و به زبان ترکی سخنرانی کرد و گفت که ترک آذربایجانی است!
با چند تا تورک دیگر هم اشنا شوید بد نیست

۲- مهدی بازرگان، ترک آذربایجانی که در تبریز زاده شد و نخستین نخست وزیر رژیم ولایت فقیه بود.
۳- میرحسین موسوی، ترک آذربایجانی که مانند علی خامنه ای در روستای خامنه زاده شد و تا هنگامی که پستی به نام نخست وزیر از قانون اساسی جمهوری اسلامی حذف نشده بود هشت سال نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران بود.
۴- علی مشکینی، ترک آذربایجانی زاده شده در مشکین شهر که سال ها رئیس مجلس خبرگان رژیم ولایت فقیه بود.
۵- عبدالکریم موسوی اردبیلی، ترک آذربایجانی زاده شده در اردبیل که سال ها رئیس قوه قضائیه رژیم ولایت فقیه بود و هنگام کشتار زندانیان سیاسی در تابستان سال ۱۳۶۷ از مهره های کلیدی بود.
۶- صادق خلخالی، ترک آذربایجانی زاده شده در خلخال که از قضات دانه درشت رژیم ولایت فقیه بود و صدها تن به ویژه سران رژیم پهلوی را به اعدام و زندان محکوم کرد.
۷- سیدحسین پورمیرغفاری معروف به سیدحسین موسوی تبریزی، ترک آذربایجانی زاده شده در تبریز که از کارگزاران دانه درشت رژیم ولایت فقیه بود و سال ها رئیس دادگاه های انقلاب اسلامی، دادستان کل انقلاب اسلامی، نماینده مجلس، رئیس کمیسیون اصل نود، رئیس خانه احزاب و ..... بود و در اعدام و سرکوب و کشتار هزاران تن از دشمنان رژیم ولایت فقیه دست داشته و یکی از خونخوارترین مهره های رژیم ولایت فقیه است
- سیدابوالفضل سیدریحانی معروف به سیدابوالفضل موسوی تبریزی، ترک آذربایجانی زاده شده در تبریز که از کارگزاران دانه درشت رژیم ولایت فقیه بود و سال ها دادستان کل کشور و رئیس دیوان عدالت اداری و سردمدار بخش های دیگر رژیم جمهوری اسلامی بود.
۹- صادق محصولی، ترک آذربایجانی زاده شده در اورمیه که دارائی چند صد میلیاردی او زبانزد همگان است و سال ها فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمال باختری کشور یعنی آذربایجان و اردبیل بود و پس از رسیدن به پست های گوناگون، در دولت محمود احمدی نژاد وزیر کشور و وزیر رفاه شد و از صحنه گردانان اصلی کودتای انتخاباتی سال ۱۳۸۸ بود.
۱۰- محمدرضا میرتاج الدینی، ترک آذربایجانی زاده شده در تبریز که دارای پست های گوناگون در رژیم ولایت فقیه بود و در دولت محمود احمدی نژاد به پست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رسید