Skip to main content

با وجود واقعیاتی در سخنان

با وجود واقعیاتی در سخنان
Anonymous

با وجود واقعیاتی در سخنان بابک آزاد از جمله نبود انتخابات آزاد و نبود آمار دقیق در ایران ، من با آقای دوشوکی موافقم. همه در داخل و خارج شاهد بودند که بر خلاف انتخاباتها یا رای گیریهای گذشته اینبار بیشتر مردم به پای صندقهای رای رفتند.
امسال بنا دلایل زیادی مردم به " صحنه" آمدند و خودشان را نشان دادند.
من با اعتبار و شخصیت نویسنده در میان مردم و احزاب سیاسی بلوچ کاری ندارم و از دفاعیتات او از تمامیت ارضی ایران صرفنظر میکنم و به مقاله ایشان تمرکز میکنم.
مقاله ایشان جالب است و حقیقتی را آشکار کرده است. مردم در ایران مرعوب شدند، مردم مذهبی و خرافی و عقب مانده شدند. توقعات مردم پرادعا بسیار کاهش یافته است. مردم نمی خواهند به وضعیت سوریه و افغانستان و عراق دچار شوند. مردم جمهوری اسلامی را به اپوزیسیون ترجیح میدهند و غیره. اکثریت به نظام و سیستم حاکم رای مثبت دادند.
اپوزیسیون باید خود

دهد. اپوزیسیون نمی تواند مانند گذشته کار بکند و زحماتش به هدر برود. این تحلیل به معنای انفعال نیست و به معنای دست کشیدن از مبارزه نیست. به معنای حمایت از رژیم فاشیستی نیست. اصلاح طلبان پیروز شدند. مردم اگاه و مردم ناآگاه علیرغم تمامی مخالفت هایشان با رژیم دست به دست دولت فاشیست ایران دادند. آنها شاید منفعت خود را در حفظ این رژیم میدانند.
آقالی بابک بشیوه گذشته به نقد نوشته رفتند و بعد از اشاره به واقعیاتی به ننیجه گیری غلطی رسیدند.