Skip to main content

طلبکاری بی مورد از سایت

طلبکاری بی مورد از سایت
Anonymous

طلبکاری بی مورد از سایت ایرانگلوبال برای سرپوش گذاشتن به نواقص خودی . من نمی خواهم همه مسائل را در رابطه با گوناذ باز کنم فقط این را شهادت میدهم که ای کاش به اندازه یک صدم سایت ایرانگلوبال ، شما و سایت گوناذ و تلویزیون گوناذ به مخالفان فکر ی ...امکان پخش میداد فقط یک مثال کوچک میزنم آیا تا بحال از یئنی گاموح و رهبران زندانی اش یک سطر نوشته و یا خبر پخش کرده اید ؟
ببینید من از اولش گفتم که این دعوای شخصی بین آقای لوائی و اوبالی است که خیلی ناشیانه و بی تجربه از طرف لوائی به مدیای فارسی زبان کشیده شده و جز ضرر هیچ خیری به حرکت ملی آذربایجان نمیرساند و در این میان یک عده فرصت طلب .... از موضع چپ ولی ماورای راست خود را میدان کردند و حتی مقالات کهنه از جمله نوشته قدیمی .... را چاپ کردند و این ... معروف خاص و عام که همیشه نان را به قیمت

قیمت روز خورده به شکل ... خود را داخل این جنجال - برمه شو کرده و یکی نیست به این آقا بگوید که سنه نه - تو تا بحال با این همه أدم بی پرنسیب و ضد تورک نشست و برخاست کرده ای حالا به یاد حرکت ملی افتاده ای و یک جمله در رابطه .. ، گوناذ تو بلی ولی مخربات تو به حرکت ملی آذربایجان نه .... تو در جریان جنبش سبز بهمراه چپ ها از جمله ...... دمار از روزگار حرکت ملی در آوردید و با آن برنامه های مفتضحانه حمایت از موسوی و کروبی با فش و تهمت بجان استقلال چی ها افتادی .اگر جرعت داری آن برنامه روز پجشنبه مشهور را که با این آقایان برنامه داشتی را یکبار دیگر پخش کن و نشان بده که مخالفین جنبش سبز حرکت ملی را چگونه با تهمت و حرفهای ناروا مخاطب قرار دادی . یادم میاید برخی از فعالین حرکت ملی که بخشی از حقوق ماهانه شان را به گوناذ کمک میکردند چقدر پشیمان و افروخته شده بودند و خود را پشیمان و گول زده بحساب میاوردند . حرف زیاد است منتها بخاطر دشمن مشترک صلاح نیست بیشتر برای دشمن مشترک ملاط داد . یاشاسین آذربایجان ملی و استقلاچی حرکاتی . الحق که فعالین حرکت وقتی اسم این علی سلیمانی میاید میگویند که معده ام بهم خورد به حرفهای این فرد خوب گوش کنید این بابا خودش را برای نشست با رضا پهلوی شونیست که پدرش قاتل ملت آذربایجان است دعوت میکند آنهم بنام رهبران حرکت ملی . ای احمد اوبالی نگاه کن به انصار خودت و مقایسه بکن با آن شناخته شده های حرکت ملی که تو آنها را رانده ای .