Skip to main content

معنای دیالوگ و نقد را هم

معنای دیالوگ و نقد را هم
بهمن موحدی(بامدادان)

معنای دیالوگ و نقد را هم فهمیدیم، "ممالک محروسه " نامیدن ایران زمین و توهین به ایران و ایرانی در فرهنگ گرگ پرستان اسمش می شود دیالوگ و نقد!!! وزارت اطلاعات بدنام آخوندی و سپاه پاسداران ضدخلقی، پشت جریان منفور پان ترکیسم و خائنین جدایی طلب آذربایجانی (ناسیونالیستهای کوتولۀ قومیتگرا) می باشند و از این خائنین حمایت می کنند.
پان ترکهای منفور و خائنین جدایی طلب آذربایجانی با طرح کردن مطالب و شعارهای انحرافی و ضدایرانی و ترویج فاشیسم قومی و عشیره ای ، دقیقاً در خط وزارت اطلاعات بدنام آخوندی حرکت می کنند .
پان ترکها و جدایی طلبان آذربایجانی، تمام تلاششان ایجاد نفرت و دشمنی بین کلیۀ اقوام است، و این همان چیزی است که رژیم ضدملی و ضدایرانی حاکم بر میهن مان می خواهد . در مقابله با دیکتاتوری آخوندی (که دست بر قضا رهبر یک دست آن یک آذربایجانی است) ملت بزرگ ایران با یکدیگر همنوا هستند .

جدا کردن اقوام ایرانی از یکدیگر و اشاعۀ دشمنی بین آنان ثمری جز یک جنگ تمام عیار داخلی و کشت و کشتار خونین ندارد. اقوام ایرانی باید در چارچوب ایرانی واحد مطالبات خود را پیگیری کنند و به حق و حقوق خود برسند.
پس از سرنگونی رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی، برخورد شدید و قهرآمیز با پانترکها و جدایی طلبان آذربایجانی و خنثی نمودن توطئه های شوم آنها، بسیار لازم و ضروری است .