Skip to main content

به eza

به eza
بهمن موحدی(بامدادان)

به eza
سوسیالیستها به همان اندازه که با شخصیت پرستی و تقدیس مخالفند، با قوم پرستی و عشیره گرایی نیز مخالف می باشند.
هیچ سوسیالیست و کمونیست راستینی نمی تواند با تجزیه و تکه پاره کردن ایران و همچنین دیوارکشی های فاشیستیِ قومی و نژادی بین خلق ایران موافق باشد. فرزند دلاور آذربایجان، رفیق شهید "علیرضا نابدل" به جدایی طلبان آذربایجانی می گفت: «"ناسیونالیستهای کوتولۀ قومیتگرا و ولایت گرا"». متاسفانه جنابعالی خواهان تکه پاره کردن ایران و دیوارکشی قومی و نژادی بین خلق ایران هستید.
وظیفه نیروهای سوسیالیستی و کمونیستی در عین مبارزه و افشاء رژیم ضدبشری و پلید جمهوری اسلامی، مبارزه با آن فاشیستهای قومیتگرا و جدایی طلبانی است که در خدمت امپریالیسم و صهیونیسم در پی تجزیۀ ایران هستند و با مسخ کردن برخی سوسیالیست و کمونیست نماها می خواهند از آنها چک سفید برای جدائی از ایران بگیرند.

آنها ناسیونالیسم قومیتی و عشیره پرستی را در زیر لوای حق خود تعیینی سرنوشت به ابزار باج گیری بدل ساخته اند.
سیاست تجزیۀ خاورمیانه ، سیاستی امپریالیستی و صهیونیستی است. این سیاست، سیاست روشن و روز امپریالیستی در منطقه است. کشیدن مرز روشن میان حقوق دمکراتیک و تجزیه طلبی وظیفۀ سوسیالیستها و کمونیستهای راستین است تا جو سیاسی به دست ناسیونالیستهای کوتولۀ قومیتگرا که از قدرت بوقهای امپریالیستها و صهیونیستها برخوردارند نیفتد. وظیفۀ سوسیالیستها وکمونیستها این است که فاشیستهای قوم گرا و جدایی طلبان را (پان ترک ، پان عرب ، پان کرد) افشا کنند.
به تعبیر آموزگاران بزرگی مانند لنین و انگلس ، حق تعیین سرنوشت فقط برای سرزمینهای الحاقی و دربند مصداق دارد و شامل کشور ایران نمی شود . تعیین سرنوشت ، حقی است که فقط برای مستعمرات امپریالیست ها مي توان قائل بود. پس بنابراین این حق برای ایرانیان صادق نیست.
آنچه امروز به نام ايران وجود دارد با هر تعريفی که قبول کنیم دارای مرزهائی دمکراتیک و تاریخی است.