Skip to main content

آقا و یا خانم eza, خوشبختانه

آقا و یا خانم eza, خوشبختانه
lachin

آقا و یا خانم eza, خوشبختانه دوره شارلاتان بازی های سیاسی در این عصر دیجیتالی خیلی وقت است که گذشته است . حرکت ملی آزربایجان یک غشای نفوذ ناپذیری دارد که متاسفانه سوسیالیست ها, کمونیست ها , انترناسیونالیست ها, سلطنت طلبان , اسلامیست ها و هزاران هزار (( ایست های )) دیگر توانای درک این ( غشاش نفوذ ناپذیر ) را ندارند. این غشاء چیزی نیست جزء درک , رشد و آگاهی سیاسی میلیون ها ترک های ممالک محروسه ایران که در طول سالیان درازی رشد و نمو میکند و در حال تکامل است.
آقا و یا خانم eza..حرکت ملی آزربایجان هیچ وقت به قیّمی مثل شما سوسیالیست ها , کمو نیست ها و ایسم های دیگر احتیاج ندارد. شما ها که خودتان را به عنوان ( روشنفکر ) جامعه ایرانی جا میزنید , ملت آزربایجان مثل سایر ملل ممالک محروسه ایران همچون عربها, شمالی ها ..... که بیش از 80 سال در فرهنگ مالیخولیائی رستاخیزی تحقیر شده اند هنوز

هم منتظر یک ( معذرت خواهی رسمی ) از شما ها هستند. ولی متاسفانه , همانطوری که تاریخ برایمان ثابت کرده است , روشنفکر ایرانی به آن حدّ روشنگری فرانسوی نرسیده است که هم فرانسوی باشد و هم از حقوق الجزایری ها در مبارزات استقلال طلبی دفاع بکند. خودتان بیشتر میدانید که در جنگ جهانی دوم هر جا که ارتش آلمان حمله کرد قشری از جامعه شکست خورده را بسوی خود جلب کرد و از انها استفاده نمود. تاریخ پر از این موقعیّت پرست هاست . از سرتیپ « بندیکت آرنولد ... کسی که فرمانده نظامی در جنگ‌های استقلال آمریکا با جرج واشیگتن بود. او در آغاز برای ارتش ایالات متحده خدمت می‌کرد اما بعد به ارتش بریتانیا پیوست » گرقته تا ادوارد هشتم, پادشاه انگلستان که با هیتلر میانه و همکاری خیلی خوبی داشت و به وسیله وینیستون چرچیل مجبور شد که از پادشاهی استعفا بدهد. زنده یاد مهاتما گاندی برای استقلال هند با هیتلر مذاکره میکرد.اگر شما تعدادی از ترک ها ی آزربایجان را در یونیفرم فاشیست های آلمانی نشان میدهید هیچ (( وحشتی بین ما ترک ها )) بوجود نخواهد آورد بخاطر اینکه ما خوب میدانیم که یکی از دلایل اصلی شکست آلمان هیتلری همین وجود (( آزربایجان با منافع طبیعی زیر زمینی )) بود. این همان (( آزربایجان با منافع طبیعی زیر زمینی )) بود که هیتلر را وادار کرد که , لشکر معروف 6 که بعد از فتح فرانسه در خیابان شانزه لیزه رژه رفت را در دروازه های استالینگراد به دوقسمت بکند و سپاه جنوبی را به باکو بفرستد تا چاه های نفت آزربایجان راتسخیر کنند. این تضعیف قوا باعث شد که آلمان اولین شکست نظامی را در جنگ جهانی دوم در استالینگراد بخورد. این شکست چنان در روحیه سربازان ارتش سرخ اثر کرد که این ارتش کمتر از دوسال توانست ارتش آلمان را شکست بدهد.
آقا و یا خانم eza و سایر سوسیالیست های , کمونیست ها و انتر ناسیونالیست های نگارنگ دیگر ... 95% مواد سوخت ارتش سرخ را آزربایجان در جنگ جهانی دوم تهیّه کرد تا آلمان فاشسیستی شکست بخورد. اگر الان به مسابقات موغام 2017 که در باکو در حال جریان است و از تلویزیون (( مدنیّت کانالی)) پخش میشود را دنبال بکنید , در ردیف های دوم , پیرزنی را خواهید دید که مدالهای مزیّن شده به آواز موغام ها گوش میکند. این همان زن آزربایجانی است که در محاصره لنینگراد به مدت دو سال به کمک شهروندان میرفت و حماسه های را می آفرید. اگر شما میخواهید یک حرکت مردمی , مثل حرکت ملی آزربایجان را با نشان دادن چند موقعیّت طلب را با لباس نظامی فاشیستی به بیراهه بکشید, متاسفانه وقتتان رابیهوده به هدر میدهید. هر آزربایجانی میداند که شکست آلمان هیتلری مدیون آزربایجانی هاست و حتی نو سازی کشور آلمان بعد از شکست مفتحضانه باز هم تا اندازه ای مدیون ترک های ترکیه است. و بخاطر اینکه روح و روان آزربایجانی ها را در این جنگ خانمان سوز بدانیم شما را دعوت به ترانه « گوزله منی » که بوسیله خواننده مشهور آزربایجان ( بلبل ) خوانده میشد میکنم. متاسفانه اجرای بلبل از یوتیوب برداشته شده است ولی اجرای این ترانه را در از دقیقه 13:18 در برنامه ای که برای « سلیمان علسگراف » اجرا میشود, گوش بدهید...
https://www.youtube.com/watch?v=0oEUi-7Xh7c
حرکت ملی آزربایجان زنده است و خوشبختانه ملت ترک می داند که منافع (( ملّیشان )) در کجا نهفته است و هیج دانشمند زبان , ژنتیست, سوسیالیست , کمونیست , انترناسیونالیست و ایسم های رنگارنگ دیگر نمی توانند ملتی که تصمیم به ازادی و استقلال گرفته است, به بیراهی بکشد....پان ترکیسم هم کلمه ای همچون قاقالی می ماند که دهان به دهان می گردد ولی اثری ندارد چون در ایران حکومت در دست « ترک ها » نیست و « پان ترکیسم » هم اثری و هم معنائی ندارد....بقول ترک ها ( دکانتان را سر کوچه های دیگران باز کنید..