Skip to main content

حذف دو کامنت من بعد از انتشار

حذف دو کامنت من بعد از انتشار
Anonymous

حذف دو کامنت من بعد از انتشار فقط پاک کردن صورت مسئله است. آقای توکلی این روش دموکراتیک برای دیالوگ نیست. عزا و ائلیار صبح تا شب حرفهای تکراری و بی پایه خود را مسلسل وار تکرار می کنند ولی جوابها پاک می شود؟!!
آقای ائلیار می گوید تورکچولوق پایه علمی ندارد. مگر ایده شما پایه علمی دارد. ایده شما یک سری عقاید التقاطی است که از این کتاب آن کتاب درآورده اید و می خواهید به اسم خودتان به خورد مردم دهید. مثلا پلورالیسم خوب است بله همه می دانند خوب است ولی کدام کشور بلشویکی پلورالیسم داشته؟!! در زمان ایلچی بی که شما نسبت به نامش هیستریک داری آزادترین انتخابات برگزار شد و تمام احزاب در مجلس حضور داشتند. آنها به قول تو پانترکیست بودند پس چرا دماغ یک مخالف خون نیامد و سانسور در حد صفر بود . تو در اینجا حتی تحمل جواب نظراتت را نداری و سانسور می کنی و به سیستم حکومتی ایلچی بی ایراد می گیری. آنچه شما از

شکست تورکچولوق نام می برید جز کودتا و حمله نظامی چیز دیگری نیست . شما که می دانید این حکومتها ( رسول زاده وایلچی بی ) چگونه سرنگون شدند و توسط چه کسانی پس منظورت از شکست چیست؟ این که شکست نیست . این حذف خشن و بلشویکی صورت مسدله است. شما هنوز یک نمونه عملی از مدینه فاضله سوسیالیزم برای ما نشان نداده ای ولی ما دو نمونه عملی از مکتب تورکچولوق که با روش بلشویکی حذف شد برایت مثال زدیم. در ادامه اگر سانسور نشدم می خواهم جواب شارلاتان های بلشویک را در اینجا بدهم ولی ظاهرا حذف بلشویکی هنوز ادر پس زمینه فکری دست اندرکاران سایت وجود دارد.