Skip to main content

باتشکر از آقایان اعتمادی و

باتشکر از آقایان اعتمادی و
بهمن موحدی(بامدادان)

باتشکر از آقایان اعتمادی و اقبالی
واقعیت این است که درصد بالایی از مردم داخل ایران در مضحکۀ انتصاباتی رژیم جنایتکارجمهوری اسلامی شرکت نکردند و خود را به کثافت استبداد آخوندی آلوده نکردند. رخداد امیدبخش و شادی آور آنجاست که طبق گزارشات موثق در روز نمایش انتخابات رژیم ، حوزه های رای گیری در جنوب شهر تهران بسیار سوت و کور و خلوت بود و اهالی جنوب شهر تهران سیرک انتخاباتی رژیم را بایکوت کرده بودند و مشارکت اهالی بالای شهر (قشر مرفه) بسیار بیشتر از جنوب شهری ها بود. به قول هموطن گرامی آقای کورش اعتمادی نوکیسه گان تازه به دوران رسیده که در مناطق مرفه شهری سکنی گزیده اند دست در دست حکومت بامید حفظ «امنیت» و «رفاه»، آرای خود را به نفع حسن روحانی به صندوقهای رای ریختند.
باری ، خیلی روشن است که رقم بیش از 70 درصد برای مشارکت در انتخابات مضحک رژیم با هیچ معیاری نمی‌خواند و در مقایسه با انتخابات

کشورهای دیگر هم روشن می‌شود که یک کلان تقلب و کلان رقم سازی در این زمینه صورت گرفته است.
به واقع اگر رژیم راست می‌گوید و هر انتخاباتش یک حماسه است و ادعا می‌کند که خیلی هم سالم است، چرا در این 39سال، نظارت هیچ‌یک از نهادهای بین‌المللی را در مورد انتخابات هایش نپذیرفته است؟ و رابطه رژیم با کلمه‌ نظارت بین‌المللی به قول مذهبی ها مثل جن و بسم الله است.
آمار 41 میلیونی که رژیم ارائه کرده است یک دروغ بزرگ است و بیشتر به یک جوک می ماند.