Skip to main content

سهند عزیز

سهند عزیز
Anonymous

سهند عزیز
من این نوشته را بصورت مقاله و با عنوان مشخص برای انتشار فرستادم اما چون من صاحب حساب در ایران کلوبال نیستم بصورت کامنت فرستادم تا منتش بشود. بنابر این آقای توکلی یا نویسندگان دیگر در این میان مقصر نیستند.
در هر حالتی "بین شما" این بحث ها صورت میگیرد که چگونه قلم بشکنیم و زبان بدوزیم

دوستان زیادی مثل آقای احمدی نژاد سوال را با سوال جواب میدهند. من در اینجا در برخورد به مواضع اقای علی سلیمانی ، از ضدیت پانترکیستها با آزادی بیان نوشتم. هیچ پانترکی نگفته که نه خیر چنین نیست. آنها در جواب من کمونیسم روسی را کوبیدند. این جواب من نیست.
آقای علی سلیمانی بهانه توهین و تخریب را برای لغو آزادی بیان آورده است من در مقاله نوشتم که من به رهبران پانترکیست توهین نکردم . من حتی به سرسخت ترین دشمنان خودم هم توهین نمی کنم.ولی به عقاید خرافی و فاشیستی هم هیچگونه احترامی قائل نیستم

من در مقاله کسی را تخریب نکردم ولی بخش بسیار کوچکی از تخریباتی که محمد امین و ائلچی بئی کردند را بازگو کردم. تخریبات را آنها کردند و من هم مثل تعدادی دیگر از رفقا آشکار یا یادآوری کردم . درد علی سلیمانی ها این است که این واقعیات همچنان پنهان و نهفته بماند. در این رابطه هم کسی نگفت که رهبران شان با فاشیستهای امپراطوری عثمانی و فاشیستهای نازی همدست بودند یا نبودند و در جنایات آنها شریک بودند یا نبودند. مخالفان نظرات من به موضوع نپرداختد. همه بنوعی اعلام مخالفت میکنند. بسیار خوب، من اشتباه میکنم و سوسیالیسم و کمونیسم بد است و سوسیالیسم فلان و بهمان است. آخرحرف شما به موضوع بحث چیست؟ پانترکیستها موافق آزادی بیان هستند یا نیستند؟ پانترکیستها خواهان برقراری سانسور در ایران کلوبال هستند یا نیستند؟ محمد امین رسول زاده در خدمت هیتلر بود یا نبود؟ ائلیچی بئی در از دست رفتن اراضی آذربایجان و در ویرانی آذربایجان مقصر بود یا نبود؟ آیا رهبران ورشکسته سیاسی احزاب آذربایجان شمالی می توانند رهبر و قهرمان ملی آذربایجان جنوبی بشوند؟ آیا چنین شخصیتهایی که سابقه فاشیستی دارند میتواند الگو، قهرمان ملی و رهبر سیاسی و ایدئولوژیک به آذربایجان جنوبی بشوند ؟ اگر یک نفر با سابقه سیاسی داغان و ویران، سمبل و رهبر آذربایجان بشود آیا اعتبار جنبش ملی آذربایجان از بین نمی رود؟ و غیره.
اگر آدم سیاسی هستید لطفا به این مسائل جواب دهید که مسائل آذربایجان و مسائل خود شماست.