Skip to main content

"آنها در جواب من کمونیسم روسی

"آنها در جواب من کمونیسم روسی
Anonymous

"آنها در جواب من کمونیسم روسی را کوبیدند. این جواب من نیست"
"پانترکیستها موافق آزادی بیان هستند یا نیستند؟"
" ائلیچی بئی در از دست رفتن اراضی آذربایجان و در ویرانی آذربایجان مقصر بود یا نبود؟"
پاسخها(همان که شما می گویید پاسخ ندارید ولی سانسور می شود)
1.کمونیسم و سوسیالیزم شما چه مدلی دارد؟ آیا نمونه خارجی دارد. آیا سیستم شما راستی آزمایی شده؟سیستمهای کمونیستی موجود در جهان کدامشان مد نظر شما است؟ کدام موفق بوده ؟ لطفا به جای ارئه توهمات و خیالات یک مدل عینی ارائه دهید. مدل ما مدل دوسال حکومت رسول زاده و ایلچی بی است. این حکومتها در همه زمینه ها موفق بودند. منظور از شکست تفکر رسول زاده و ایلچی بی شارلاتانیسم است. مگر حذف فیزیکی یک تفکر با اشتفاده از تجاوز نظامی و کودتای پارسی- روسی علیف را شکست می گویند؟!

ادبیات عزا و ایلیار دقیقا کپی برداری از ادبیات دو منفور در آزربایجان شمالی است که در اینجا تکرار می شود.(منظورم برادران ملعون علیزاده زرتشت وآراز است)
2.اولا خود کلمه پانترکیست یک انگ بلشویکی است که با آن 20 میلیون انسان توسط بلشویکها قتل عام شد. خلقهای شمال قفقاز پاکسازی قومی شد. این لفظ را شما و ایلیار از کاماندرهای بلشویکتان اقتباس کرده اید و اصلا نمی دانید چه معنی دارد. حکومت ایلچی بی و رسول زاده و فعالیتشان کاملا شفاف است و هیچکس انگ سانسور به آنها نتوانسته بزند. تو که ادعا داری ، یک حکومت سوسیال بلشویک نام ببر که سانسور در آن نباشد.
3. ایلچی بی میراث 70 سال خیانت حکومت کمونیست افرادی مانند باقراف را به ارث برد که 80 هزار ارمنی را اینقدر پررو کردند که ادعای استقلال کردند. این مانند آن می ماند که یکی از محله های کالیفرنیا که ارمنی نشین است اعلام استقلال کند . فکر می کنی همین اوباما با آنها چه رفتاری می کرد؟اوضاع و احوال آن موقع را باید کلی تر نگاه کرد . ایلچی بی با امپریالیسم روسی در جنگ بود و هیچ امکاناتی نداشت. دوستی نداشت و همه دشمن بود . ایران و روس با کمک هم حکومت ایلچی بی را با کودتای علیف سرنگون کردند. این شکست تفکر ما نیست به این می گویند حذف فیزیکی با کودتای مزدوران اجانب.
دعوای عزا و سلیمانی چه ربطی به تخریب ایلچی بی دارد. علی سلیمانی یک عنصر فرصت طلب است که خودش را به حرکت ملی چسبانده چون از طرف اصلاح طلبها طرد شده. علی سلیمانی هیچوقت تورکچو نبوده و نخواهد بود به خاطر همین به بهانه علی سلیمانی به حرکت ملی تاختن عین شارلاتانیسم است.