Skip to main content

جناب لوایی

جناب لوایی
Anonymous

جناب لوایی

با مطالعه نوشته های شما آنچیزی که بسیار خود نمایی میکنند، رهایی شما از قید و بند مطالعه و تحقیق و ارائه نتایج تحقیقتان به خوانندگان خودتان است. از دید شما دل نوشته هایتان به جای اینکه در دفتر خاطراتتان باشد به قدری اساسی و مورد نیاز همگان است که میتواند به شکل عمومی منتشر شود. تمام نوشته ها شما پر است از خود زنی صوفیانه و ذجه های قهرمانانه و شکایت تان از دشمنان بی رحم و خونخوارتان که شما به آنها پانفارس میگویید.

حرکت پانتکری در ایران مانند حرکات پان کردی و پان عربی برای باز کردن جای پا در جامعه اول با حجمه طلبکارانه کار خودش را شروع کرد مانند فارسی زبان 33 عربی است و اینکه زبان ترکی را فضایها به وجود اوردند و یا اینکه ترکی در ایران 7 هزار سال سن دارد.
اما امروزه پس تلاش ایران دوستان و عاشقان حقایق علمی با ارائه اسناد مختلف تاریخی تمامی ادعاهای حرکت مدنی ترکی(مدنیت بدون نیاز به کتاب) و پانهای دیگر پاسخ داده شده است. اوایل کوهنوردی را مصادره کردند بعد از مد افتاد حالا چندی است که ورزشگاه هم از مد افتاده.

حالا دوره دوره امثال محمدرضا لوایها است تا به جای پاسخگوی حرکت ملی به دروغهای سیاسی و تاریخی 70 ساله خود در مورد هویت و مدنیت اذربایجان خودشان را به کوچه علی چپ بزنند.سخن لوایی این است یعنی درست است که من را میزنید اما من به راه خودم که معلوم نیست چیست ادامه میدهم. درست است که دروغ میگویم و بر ضد منافع و مدنیت اذربایجان عمل میکنم اما من را میزنند و این نشان میدهد که حق با من است چون میزنند پس مظلومم و چون مظلومم پس حق با من است. دیگر گفتگوی علمی و ارائه اسناد و این چیزها هم لازم نیست، راحت.
باید تنور را گرم نگاه داشت. باید کاری کرد اهااا من را به مرگ تهدید کردند....
Azergun@uw.edu