Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
آاا مینویسید که: تورک اصیل
(نژاد ترکان: ترکان از شاخه ی توران نژاد سفید بوده و اساساً براکیسفال، دارای صورت گرد و چشم بادامی بوده اند. حال آنکه مغولان دولیکوسفال هستند. برای اینکه بتوانیم چهره ی اصیل ترک را تصور کنیم باید به مجسمه یا تصویر مجسمه ای را ببینیم که در مزار شاهزاده گول تکین برکرانه ی رود اورخون یافت شده است.» (ص 15 تاریخ مختصر ترک -دکتر جواد هیئت) پایان نقل قول. بعد تفسیر میفرمائید :

بعد تفسیر میفرمائید :
(این سطور همان نگاه نژاد گرایانه است که راسیسم به انسانها دارد. دقیقا همان نگاه نازیسم به نژاد آریا ست. آریاچی ها دارند.
دید دید دوران نازیسم و سومکا به انسان است و دیدی که « ترکیستها» در ترکیه به انسان و نژاد داشتند و به دنبال اصیل و اصالت بودند. ) بعد یک توهین مودبانه میفرمائیدو سپس نگاه از بالا به پائین شما ادامه مییابد :
(در هیچ جا چیزی به نام نژاد وجود ندارد.} اولا انسانها به لحاظ رنگ تقسیم بندی علمی میشوند برخی لغت نژاد را بکار میبرند شما حساسیت دارید خوب لغت تیره را بکار میبریم
1 سیاه 2 سفید 3 زرد و سرخ خوب حالا جمله استاد بزرگوار و بیدار کننده خلق تورک را (توسط انتشار مجله وارلیق ) بخوانید چه گفته صورت یک تیره را از نظر علمی بیان کرده آیا خطاست ؟؟؟؟ آیا به مانند آریاچیها گفته که تورکها مغزشان تمیزتر و بزرگتر و ...........از این مزخرفات ؟؟؟؟ نه خیر نگفته
حالا برگردیم به افاضات شما : ( همه انسانها از یک ریشه اند.) بله کاملا درست است یا اگر به شوخی بگوئیم ( هامی بیر ...داندی ) (و تمام تفاوتهای ظاهری نتیجه تأثیرات محیط جغرافیایی ست. ) قبول دارم (چیزیکه «نژادگرایی سیاسی-فلسفی» را میافریند « ارتباط نابرابر» و «برتری طلبانهء» آدمها با یکدیگر و حاکمیتها با مردم، در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی ست.) شما یک نوشته نه یک جمله انتزاعی از یک تورک متفکر و داهی بیاور که در تایید این مطلب آخری باشد
(تراژدی « تبعیض دیده» را ببینید، که سراز کجا در آورده است: ترکیسم و راسیسم و نازیسم!تراژدی تبعیضگر هم باز همین قصه است: فارسیسم و راسیسم و نازیسم .)
من نمیخواهم از ادب خارج شوم لذا لغت شایسته این لحظه را نمینویسم بگذریم چقدر انسان باید بی انصاف باشد که تورکیسم و فارسیسم را که هر دو برای حال دو ملت بیان میشود و دردها و مصیبتهای ملش را بیان میکنند را با راسیسم و نازیسم یکی بدانی آقای محترم اینها نیستند آنچه که میگوئی اکر ختم به پان شود ان موقع ان است که تو میگوئی البته پان فارسیسم و حزب مدبوطه وجود دارد ولی افکار پان تورکیسم و حزب مربوطه کلا وجود ندارد زیرا بزرگان و داهیهای ما رسولزاده پیشه وری ها صمد بهرنگی ها دکتر هیئت ها و کریشچی ها و ائلچی بی هیچکدام مبلغ نزاد پرستی و مزخرفات از ان دست نبوده اند و کسی هم نیست
اما کمونیستها مبلغ این هستند که ما به دنیا آمده ایم که دره عمیق سرمایه و سوسیالیسم را با اجساد کمونیستها پر کنیم یعنی در این راه فدا شویم مثال ویتنام در حالیکه الان مشخص میشود ملت قهرمان ویتنام برای یکپارچگی و آزادی جنگید نه کمونیسم .
در انتها دوست عزیز هیچکس با کوبیدن دیگری به هیچ جائی نمیرسد البته ممکن است چند مدتی به موضوع مورد نظرش برسد ولی بقول زنده یاد کریشچی (بیدار کننده ملت برای درک تاریخ خود) گون همشلیق گونشین دالیسیندا قالماز .