Skip to main content

جناب توکلی گرامی با اینکه

جناب توکلی گرامی با اینکه
Anonymous

جناب توکلی گرامی با اینکه تقریبا همشهری هستیم لاکن همدیگر را از نزدیک نمی شناسیم و هیچ دیالوگی هم بین بنده و شما تا به امروز نبود.
ولی من شخصا ایرج مصداقی را سالها قبل از اینکه کتابش را با کمک از ما بهترون سیاه قلمی کند میشناسم و همه نقاط ضعف و قوت ایشان را خوب میدانم.
"در ضمن ایشان هیچ وقت تاکید می کنم هیچوقت عضو سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران نبود".
ایشان در حین نوشته شدن کتابش حداقل فصل به فصل انرا قبل از اینکه زیر چاپ برود برایم می فرستاد و من مطالعه میکردم و حتی از من نظر میخواست!!
بدلیل اینکه من زندان جمهوری اسلامی را تجربه نداشتم همیشه صادقانه به این اقا می گفتم من بخودم اجازه نمی دهم در رابطه با زندان جمهوری اسلامی و زندانیان نظری بدهم، چون خود پیه زندان این رژیم حداقل بعد از 30 خرداد 60 به تنم نخورده است .

.
تضاد من با این اقا زمانی شروع شد که امار شهدا را داد، بهش گفتم فلانی لطفا امار ندهید چون ایران سراسر زندان است و صد ها گور دسته جمعی شناسایی شد و شما فقط در تهران زندانی بوده اید!
ولی ایشان به کتش نمیرفت و بطوری که میگفت همین اماری که موجود است را من به مجاهدین دادم!!!
نشان به ان نشان حین گفتگوی تلفنی از کوره در رفت و چاله میدانی هر چه را که خودش بود بمن گفت و بعد از ان من دیگر رابطه ای با این اقا نداشتم .
موضوع را فورا به سازمان گزارش دادم ولی رابط سازمانی من در جوابم گفت دیگر در این رابطه ادامه ندهید و کاری هم بکارش نداشته باشید ما با کسی تضاد کار نمی کنیم.
مصداقی کتابش را برد زیر چاپ با وقاحت تمام هم در ان سال و سال بعد در گردهمایی سراسری سازمان در پاریس شرکت کرد و اکثر خریداران کتابش هواداران مقاومت بودند و من هم ایشان را در محل گرد همایی میدیدم با اینکه دل پری ازش داشتم اصول تشکیلاتی رعایت کرده و هیچ کاری باهاش نداشتم.
در امریکا ایضا شخصا با اینکه ارزشی برای کتابش قائل نبودم به شخص سومی کمک کردم تا از فرودگاه کتابش را تحویل بگیرد و تا محل هتل ان شخص سوم را همرایی کردم.
در تظاهراتی که روز بعد جلوی کنگره برقرار شد ایشان بساط اش را پهن کرد و خریداران کتاب کذایی اش هم هواداران مقاومت بودند.
در خاتمه تاریخچه این بختک را دیگر زندانیان و همبندان این اقا خیلی خیلی خوب میدانند چه در داخل کشور و چه درخارج کشور حضور دارند.
متاسفانه این بختک متوهم کار اول تا اخرش فرافکنی است و قلب واقعیت!
هویت من صد در صد مشخص است
فردی حقیقی و حقوقی هستم.
من حامی سرنگونی قهر امیز جمهوری اسلامی میباشم.
با هیچ مزدور یک در صدی ببالا اهل مدارا و مماشات نیستم.
هیچ تمایل ندارم در جبهه خلق تضاد کار کنم.
گرای من کاملا مشخص است جمهوری اسلامی با همه دسته بندیهایش باید توسط ملت و مقاومت ملت ایران سرنگون گردد.
ازادی - عدالت اجتماعی در میهنم باید برقرار گردد .
این ان پیمانی است که با همه همرزمان شهید و شاهدم بستم و تا اخرین نفس بر سرپیمان خواهم ایستاد .