Skip to main content

اکبر گنجی، در وارونه نویسی و

اکبر گنجی، در وارونه نویسی و
بهمن موحدی(بامدادان)

اکبر گنجی، در وارونه نویسی و مغلطه و سفسطه ، همتایی ندارد. این فرد فکر می کند که حافظۀ تاریخی ملت ایران فراموش شده و به خیال خود می تواند وقایع را تحریف کند و آخوندهای دیو سیرت حاکم بر ایران را " فرشته" نشان دهد. این رژیم حاکم بر ایران بود که با تحریک صدام و انجام اقدامات تروریستی در خاک عراق و حمایت از اخلالگران شیعه درآن کشور، آتش جنگ ضد ملی و امپریالیستی ایران و عراق را شعله ور کرد. این رژیم حاکم بر ایران ، 39 سال است که به دنبال سرنگونی دول عربی علی الخصوص عربستان سعودی می باشد و در این راه تمام هست و نیست ایرانیان را بر باد داده است.
رژیم ضد بشری خمینی خون آشام، سرچشمه و منبع هر گروه داعشی بوده است. داعش دست پرورده و فرزند خواندۀ همین رژیم مرتجع و ضد بشری جمهوری اسلامی است . برای نابودی داعش میبایست ابوداعش را یعنی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی را از صحنۀ تاریخ محو کرد.

میبایست سر چشمه داعش ها را برای همیشه خشکانید و این مهم هرگز میسر نخواهد شد، الا اینکه آخوندهای حاکم بر ایران سرنگون شوند.
در این که داعش یک گروه خشن، ضد بشری و تروریستی است وباید نابود گردد برکسی هیچ شک و شبهه ای باقی نگذاشته است، لیکن سوال اساسی این است که داعش یا هر گروه و سازمان مذهبی و ارتجاعی که در منطقه ظهور میکنند، از کدامین ایدوئولوژی تغزیه و انگیزۀ تخریبی گرفته و میگیرند؟ غیر از ایدئولوژی متعفن ولایت فقیه؟