Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
آقای فانون مینویسید :
(زنوزلی گرامی، هر موقعی که شما نام یک نژاد و یا قومی را بردارید و به آن یک «ایسم» بچسبانید (مثلا تورکیسم/تورکچولوک)، بی هیچ شبهه ای وارد وادی نژادپرستی شده اید. به نظر من اطلاعات رژیم نیز دستی در این واژه سازیهای نژادپرستانه دارد. از هنگامی که اصطلاح بی مفهوم «هویت طلبی» را به زبانها انداختند، ما را به این وادی کشاندند. در پستهای بعدی در مورد دخالت رژیم هم خواهم نوشت... )
به نظر من این همان دوگماتیسم است که در بین دو پرانتز نوشته اید نورکیسم یا تورکچلیک را باید از نو تعریف کرد زیرا مشخصات و فاکتورهای راسیسم فاشیسم و هر ایسم ضد بشری در ان وچود ندارد که هیچ بلکه تمامی حق و حقوق طبیعی و هویتی شناخته شده را بیان میکند ازجمله حق زنان حق زحمتکشان و .......... همان 12 ماده ای که در زمان پیشه وری و در آمستردام حرکت ملی مطرح کرد

واژه هویت طلب را بی مفهوم میدانید توصیه من به شما مطالعه بیشتر است هویت طلبی یعنی در جهانی که هیچ کس و ناکسی از داشته ها و یادگارهای اجداد خود (همانها که شما هم اشاره کردید موسیقی و ....چه در کشورهای تازه تاسیس و چه قدیمیها )دست بردار نیستند و بعضی اوقات کار به هویت کشی ها (محو آثار در خاورمیانه کنونی و در 90 سال اخیر در ایران) و نسل کشی های بی منطق و غیرقابل توجیح میکشد (مانند نسل کشی آزربایجانیها در دو شوی اراز توسط داشناکها و با تائید لنین یکی به منظور ارمنستان بزرگ دیگری به منظور چاههای نفت)