Skip to main content

درود به هموطن گرامی آقای دکتر

درود به هموطن گرامی آقای دکتر
بهمن موحدی(بامدادان)

درود به هموطن گرامی آقای دکتر گلمراد مرادی.
آقای مرادی ، مقالۀ آقای هدایتی منحصراً در خصوص سنی مذهبان ایران بود و نظر من نیز دررابطه با مطلب بالا بود. آقای مرادی ، ابتدائی ترین حقوق همۀ اقلیتهای مذهبی و غیر مذهبی (آتئیست ها و ناباوران به دین و مذهب) از سوی این آخوندهای پلید زیر پا گذاشته می شود. رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی یک رژیم آپارتاید مذهبی است. در ایران "ستم مضاعف مذهبی" از سوی حاکمیت پلید آخوندی وجود دارد . در ایرانِ تحت اشغال این آخوندهای پلید، هموطنانی که شیعه مذهب نیستند تحت ستم مضاعف و آپارتاید مذهبی رژیم قرار دارند و انواع تبعیضات سیستماتیک و ظلم و ستم را تحمل می کنند.هیچ یک از پیروان اقلیت‌های مذهبی و غیر مذهبی در رژیم پلید جمهوری اسلامی به‌عنوان یک شهروند از حقوق اجتماعی و دینی و سیاسی مساوی با سایرین برخوردار نیستند. در ایرانِ تحتِ اشغال آخوندهای پلید

حریم هیچ آیین و حرمت هیچ مذهب و تفکر و ایدئولوژی یی محترم نیست چرا که همه قوانین از فیلتر اسلام و نظرات فقهای انحصارطلب و تاریک اندیش و مفتخور عبور می‌کند.
آقای مردای , همانطور که شما به درستی بیان کردید، عمر این جنایتکاران ضدبشر دارد به پایان می رسد. و بعد از سرنگونی رژیم نیز دفاع از تمامیت ارضی ایران و حاکمیت ملی ، مسئولیت و وظیفۀ ملی و میهنی کمونیستها و سوسیالیستها و دیگر چپ گرایان است.
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی و رهایی خلق در زنجیر ایران.