Skip to main content

فرستاده شده توسط آراز سلیمانی

فرستاده شده توسط آراز سلیمانی
Anonymous

سالام الیکیم
فرستاده شده توسط آراز سلیمانی در ش., 02/16/2013 - 17:48
نظر:
آ الیار محترم ... اگر در عمرتان حتی یک کلمه از جنایات تاریخی استالین و لنین, که میلیونها انسانهارا کشتند, به زبان می آوردید, حالا باور میکردم , که واقعا ذره ای به انسانها فکر میکنید.
فرستاده شده توسط آ. ائلیار در ش., 02/16/2013 - 22:39
نظر:
هر کس جنایت کرده طبیعی ست که محکوم است . فرق نمیکند چه کسی باشد. و چه تعداد آدم کشته. من نه استالین شناسم و نه لنین شناس. و نه قاضی. اگر اینان آدم کشته اند یا خشونت علیه انسان بخرج داده اند معلوم است که عملشان قابل دفاع نیست. و محکوم است. به انسان فکر کردن معنایش اینست که مشکلات « اقتصادی-سیاسی- تبعیضات و غیره » را به ژن آدمها مربوط نکنی و مردم فارسی زبان را « ژن معیوب» نام نبری. که فکری راسیستی و نازیستی ست. کاری که از دست یک انسان

دوست برمیاید اینست که دشواریهای اجتماعی را به سرشت اشخاص مربوط نمیکند. من اگر به انسان فکر نمیکردم به همراه آنان که «کاشف ژن معیوب فارسی زبانان» هستند- بودم - و نه مخالف آنها. و در توضیح ضد انسانی بودن این خیالات نازیستی نمی نوشتم. یکبار مردم فارسی زبان را « ملت حاکم» بنامید- بعد برایشان «ژن معیوب کشف کنید» - بعد « قوم وحشی» بنامید؛
نمایش ادامه نظرادامه نظر...: بعد من و امثال من را که در نازیستی بودن این افکار هشدار میدهیم « غیر انسان دوست» خطاب کنید- مدافع استالین و لنین بنامید -بدون کوچکترین «فاکت» از نوشته های من- اینها « اعمال و رفتار»های عقب مانده ایست که سخت به زیان سربلندی و آزادگی مردم آذربایجان است. اما چه میتوان کرد؟« بتون مغز ها» جز این واکنشی نمیتوانند داشته باشند. و غم و درد عمومی مردم ما نیز همینجاست.

سوال : شما نه استالین و لنین شناس هستی و(نه قاضی !!!!!!!!!)
پس چگونه به خود اجازه میدهی در خصوص سایرین مثلا تاسیونالیستهای فقط تورک و آزربایجانی نظر بدهی (البته حق شماست که نظر بدهی من به این مطلب ایراد ندارم) ولی موضوع این است که چرا قضاوت کرده ای وبه انگهای ( فاشیست و راسیست و پان تورکیست ) بلغور هر نامرد( به ظاهر طرفدار دیکتاتوری پرولتاریا دراصل پان فارسیست ) محکوم کرده ای مگر شماممد امین رسول زاده شناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟