Skip to main content

مریم رجوی : ریختن خون

مریم رجوی : ریختن خون
بهمن موحدی(بامدادان)

مریم رجوی : ریختن خون بیگناهنان تحت هر عنوان محکوم و عملکرد داعش آشکارا به نفع ولایت فقیه است.
چنگ انداختن داعش به پدرخوانده‌اش در تهران بر سر قبر دجال و مجلس ارتجاع موجب خوشحالی و ذوق خامنه‌ای برای برون رفت از بن‌بست و انزوای منطقه‌یی و بین‌المللی .
ریختن خون بیگناهان تحت هر عنوان محكوم و عملكرد داعش آشكارا به نفع ولایت فقیه است.
در پی ائتلاف بزرگ بین المللی شامل كشورهای عربی و اسلامی و آمریكا علیه جنگ‌افروزی و تروریسم رژیم آخوندی، داعش كه سال‌ها با رژیم ایران كاری نداشت، امروز به نحوی غیرمترقبه در تهران به پدرخوانده‌اش بر سر قبر دجال و در مجلس ارتجاع چنگ انداخت.
آخوند روحانی می‌گوید این «حادثه غیرمنتظره نیست» و خامنه‌ای «این ترقه‌بازی‌ها» را ناچیز و بی‌تأثیر می‌خواند. مسابقه تروریسم بین مدعیان خلافت سنی و خلافت به اصطلاح شیعی تحت عنوان ولایت فقیه در تهران؛ حتی اگر سفارشی و نمایشی

نباشد؛ موجب ذوق و خوشحالی خلیفه ارتجاع است.
مریم رجوی، ریختن خون بی‌گناهان را تحت هر عنوان محكوم كرد و گفت: عملكرد داعش آشكارا به نفع ولایت فقیه است و خامنه‌ای برای برون‌رفت از بن‌بست و انزوای منطقه‌یی و بین‌المللی قویاً از آن استقبال می‌كند. بانی و حامی شماره ۱ تروریسم، بدینوسیله می‌خواهد مزورانه جای جلاد و قربانی را عوض نموده و بانكدار مركزی تروریسم را قربانی جلوه دهد.
مریم رجوی یادآوری كرد: مقاومت ایران همیشه گفته است كه سرنگونی دیكتاتوری مذهبی و تروریستی در ایران و انحلال كلیه نهادها و مظاهر سركوب و خفقان، بر‌عهده مردم و مقاومت ایران است. به‌همین خاطر، ما خواهان پایان دادن به سیاست استمالت از رژیم آخوندها و به‌رسمیت شناختن مقاومت عادلانه مردم ایران بوده‌ایم.
برای ریشه‌كنی تروریسم در منطقه:
-سپاه پاسداران ولایت فقیه باید یك موجودیت تروریستی اعلام شود.
- پاسداران و شبه نظامیان خلافت خامنه‌ای از سوریه و عراق و یمن و كشورهای دیگر باید به هر قیمت بیرون رانده شوند.
- كنفرانس كشورهای اسلامی باید رژیم آخوندها را اخراج كند و مقاومت مردم ایران برای به‌زیر كشیدن فاشیسم دینی را به‌رسمیت بشناسد.
مردم ایران پس از ۳۸ سال سركوب و اعدام و زندان و خفقان، به چیزی كمتر از آزادی، دمكراسی و حاكمیت جمهور مردم رضایت نمی‌دهند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۷ ژوئن۲۰۱۷)