Skip to main content

به‌ مظور برقراری نظام سیاسی

به‌ مظور برقراری نظام سیاسی
بهمن موحدی(بامدادان)

به‌ مظور برقراری نظام سیاسی مبتنی بر اراده و حاکمیت مردم و با توجه به ‌اهمیت دخالت و مشارکت همه مردم در اخذ و اجرای تصمیمات کلان کشور، طرح خودمختاری کردستان ایران به طور قطع پس از سرنگونی رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی اجرا خواهد شد. در طرح خودمختاری کردستان ایران، تشکیل یک ارگان قانونگذاری در امور داخلی منطقه خودمختارتعیین خواهد شد، اداره‌‌‌‌‌‌‌ کلیه‌‌‌‌‌‌‌ امور منطقه‌‌‌‌‌‌‌ خودمختار به‌جز امور مربوط به ‌دولت مرکزی در صلاحیت ارگانهای خودمختار قرار داده خواهد شد و زبان کردی به‌عنوان زبان رسمی تدریس و مکاتبه داخلی در منطقه خودمختار اعلام خواهد شد.
خود مختاری کردستان آری ، جدایی کردستان از ایران هرگز. کردستان ، بخشی لاینفک و جدایی ناپذیر از ایران است، مانند آذربایجان و خوزستان و بلوچستان. پس از سرنگونی رژیم ، زبان و فرهنگ همۀ قومیتهای ایران به رسمیت شناخته خواهد شد و فقط یک مرز سرخ داریم که

جدایی‌طلبی و تجزیه ایران است. به وحدت تمامیت ارضی ایران نباید هیچ گونه خدشه ای وارد شود. ملت ایران برای حفظ تمامیت ارضی ایران با کسی شوخی ندارد و اگر لازم شود و خطری از این جانب احساس کند، بی درنگ از قوای نظامی استفاده خواهد کرد و هزینه های آنهم کوچکترین اهمیتی ندارد. جدایی طلبان (کرد ، ترک ، عرب ، بلوچ) نباید با آتش بازی کنند.