Skip to main content

جناب اکبر آزادی سلام؛

جناب اکبر آزادی سلام؛
بهنام چنگائی

جناب اکبر آزادی سلام؛
بسیار مسرورم که شما مقاله ی کوتاه مرا خوانده و پانویس خود را بر آن افزوده اید. حق با شماست، عوامل خودسر رژیم استعداد هولناکی در چنین شرایطی می یابند و ممکن است بردامنه ی اسیدپاشی ها، با این حکم رهبر بصیر افزوده شود.

لیکن دوست گرامی! به برداشت منٍ فرمان آتش به اختیار بیشتر، در تیررس خود عرصه های دشمنان قدرت آقا را می کاود و بهمین دلیل، طرحی عملی و پیشگیرانه ای برای روز مبادای رهبر و تفنگدارانش می باشد.

بنا بر این و به گمان من، هدف " آتش به اختیار" سمتگیری بسوی تثبیت و تحفیظ حوزه های کلان قدرت دارد که می تواند در آینده ی خاصی میان" سران جناح ها" و از دیگر سو بین مورثان خمینی و علیه مردم و کشورمان بوقوع بپیوندد؛ و این احتمال، بسیار نگران کننده و مخاطره انگیز می باشد.
خطری که می بایست همیشه و همه جا پیرامون عواقب آن افشاگری کرد و اهداف جاهطلبانه چندسویه آن

خمینی، خامنه ای و روحانی را یکجا رسوا ساخت.

این فرمان آتش به اختیار، پشتوانه ی جنگ قدرت و ثروت حکومتیان می باشد، جنگی که منافع آتی شان را برای پیروزی بر دیگری تقویت می کند، و موفقیت در آن، اهرم برتری می خواهد که خامنه ای، این ابزار زورگرائی را به باند خود می دهد.

و البته این اجازه های خودکامگی عمری 38 ساله دارد و از زمان خود خمینی علیه بنی صدر بکاررفت. و در پی آن به همان سادگی که می دانیم، توانست در 60 و 67 عملا هزاران جوان انقلابی در حبس را که بخشی دوران پایانی زندان خود را سپری می کردند، آنها را هم از دم تیغ کور خمینی گذراند.

در ضمن حکومتیان دچار نگرانی و پیشگیری از آشوب توده ای می باشند و با این فرمان آتش آزاد، آنها می توانند اگر لازم افتاد، نسل کشی به راه بیندازند.
پس بهتر از پیش از آنکه مفهوم تبهکارانه این دستور خامنه ای کشف و اجراشود و جان های باخته پی به آن برند؛ باید و شایسته است با تمام توان، علیه اعِمال آن فرمان کور و کودن بر مردم هشدارداد. فردا می تواند دیر شده باشد.

روحانی، خامنه ای و بازماندگان مدعی خانواده خمینی، و همگی باندهای آنها با جنایت های فراوانی که کرده اند ترس از دادرسی و دادگاه فردای توده ها دارند و بهمین خاطر شرایط حساس را درک و نیاز به تصمیمگیری و شتاب در سرکوب سریع اعتراض ها دارند و بخشی از حکم " آتش به اختیار" چنین هدفی را برگزیده است.

جای خوش خیالی وجود ندارد، ما باید چهارچشمی، و در همراهی باهم و در کنارهم هسته های افشاگری، بیدارباشِ اجتماعی و دایره ی گسترده اعتراض توده ای را علیه این فرمان سازمان دهیم.
باسپاس