Skip to main content

علیه مردم تورک سمپاشی نکنید!

علیه مردم تورک سمپاشی نکنید!
Anonymous

علیه مردم تورک سمپاشی نکنید! مردم تورک مسئول جنایات سلفی های عربستان نیستند! همین عرب هائیکه به بهانه دمکراسی در میادین اروپا قرآن پخش میکنند، جهاد گری سلفیسم و تروریسم تبلیغ میکنند! آقای "ایمن مازک" اگر راست میگوید، اول جلوی تبلیغات وهابیسم و جهادگری سلفیسم و تبلیغات تروریستی آنان را در اروپا بگیرد. در ثانی در وهله اول لازم است از آقای مازک و همکارش خانم "لمیا قدور" پرسید: مگر ایشان کجا بودند، زمانیکه تروریستهای مسیحی سرب، در یوگسلاوی سابق در "سارایو" در "سربره نیسا" در یک قتل عام 17.0000 برادران مسلمانشان را قتل عام کردند، در گورستانهای دسته جمعی دفن کردند، آیا مسیحیان اروپا علیه چنین کشتاری تظاهرات راه انداختند؟ زمانیکه در بین "هوسی" و "توسی" در یکی از کشور های افریقائی قتل عام صورت گرفت، نیروهای مسیحی طرفدار فرانسه دهها هزار مسلمانان افریقائی را قتل عام کردند، آیا مسیحیان اروپا

علیه این کشتار تظاهرات راه انداختند و از آن عذر خواهی کردند؟ زمانیکه نیروهای دولتی و ارتش پوتین و ناسیونالیسهای مسیحی روس به چچن ستان لشکر کشی کردند و صدها هزار نفر از مردم مسلمان چچن را قتل عام کردند، آیا مسیحیان اروپا نسبت به اعمال جنایتکارانه روسهای مسیحی تظاهرات براه انداختند؟ از آن عذر خواهی کردند؟ چهار دهه است نیروهای غربی در افغانستان سیل خون راه میندازند، میلیونها نفر ار مردم بیدفاع افغنستان در جهان آواره و سرگردانند. آیا جهان مسیحیت نسبت به این جنایات از مردم مسلمان افغانستان غذر خواهی کرده اند؟ آیا در آن خصوص تظاهرات کرده اند؟ فرانسه بیش از یک قرن مردم مسلمان الجزایر را قتل عام کرد، منابع و ذخایر زیر زمینی آنرا به غارت برد، آیا مسیحیان اروپا نسبت به اعمال جنایتکارانه برادران مسیحی خود ابراز پشیمانی و عذر خواهی کردند؟، آیا در آن خصوص در کلیساهایشان جمع شدند؟، تا به خیابان بریزند و آنرا محکوم کنند؟ آیا علیه جنایت فرانسه تظاهرات کردند؟ اروپائی های مسیحی زمانیکه به قاره آمریکا لشکر کشی کردند، میلیونها نفر از مردم بومی قاره آمریکا "سرخپوستان" را قتل عام کرده سرزمینهایشان تصاحب کردند. آیا تابحال دنیای مسیحیت در باره آن جنایات در خیابانها تظاهرات کرده از سرخ پوستان عذر خواهی کرده اند؟ داشناکهای مسیحی ارمنی در قارا باغ آزربایجان به جنایت علیه بشریت دست یازید. هزاران تن از مردم مسلمان و بی دفاع آزربایجان را از زن و بچه گرفته تا پیر وجوان را قتل عام کردند. آیا تابحال مسیحیان اروپا به جنایات داشناکهای ارمنی اعتراض کردند؟ آیا نسبت به چنین جنایاتی تظاهرات راه انداختند؟ در ثانی داعش مگر کیست؟ آیا داعش نه اینکه بدست خود کانالهای سیاه غربی با هزینه کلان میلیارد دلاری برای براه انداختن جنگی خانمان سوز در شمال آفریقا و مخصوصا در خاور میانه به وجود آمده است؟ آیا خنده دار نیست مردم مسلمان را که خود بزرگترین قربانیان جنایت داعش هستند، نسبت به اعمال جنایت کارانه چنین تشکیلات مافیائی عذر خواهی کنند؟
هدف از چنین تبلیغات چیست؟ آیا هدف چنین تبلیغاتی، زیر پوشش اسلام و مسجد، زیر ضرب بردن و تروریبست نشان دادن یک ونیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان نیست؟ لازم به ذکر است چنین سیاست غیر انسانی دیریست با شکست مفتضحانه مواجه شده است. سیاستی که بطور کلی قادر نیست آرامش، پیشرفت جوامع مسلمان را تحمل کند. بقول "مارکس": دین برای جسم جان زهر است. زهریکه سموم آن با تبلیغات مغرضانه و یکطرفه مطبوعات غرب، بتدریج تمام جوامع انسانی را در بر گرفته در آتش جنگ میسوزاند! جنگی که سبب ترویج نفرت و انزجار مذاهب از یکدیگر گشته، جوامع انسانی را بسوی یک جنگ خانمان سوز و فروپاشی جوامع بشری سوق میدهد!