Skip to main content

پس از سرنگونی رژیم پست و پلید

پس از سرنگونی رژیم پست و پلید
بهمن موحدی(بامدادان)

پس از سرنگونی رژیم پست و پلید جمهوری اسلامی، اگر سازمان مجاهدین خلق ایران در یک انتخابات آزاد و با رای مردم، قدرت سیاسی را برای دوره ای تعیین شده بدست گرفتند، به هیچ وجه قرار نیست که حکومت اسلامی تشکیل دهند. مجاهدین ، خواهان تشکیل حکومت اسلامی نیستند و به جدایی دین از دولت اعتقاد راسخی دارند.
به این مهم نیز باید اشاره کنم که مبارزۀ غیر خشونت آمیز با این رژیم ضدبشری معنایی ندارد و به جایی نخواهد رسید. تنها یک راه برای رهایی ایران و ایرانی از شر فاشیسم هار مذهبی وجود دارد که آن راه، "جنبش سرخ" می باشد. گفتمان جنبش سرخ یعنی گفتمان سرنگونی و جنبش سرخ یعنی جنبش سرنگونی. در ایران مبارزه غیر خشونت آمیز و امکان وقوع یک انقلاب مخملی یک خواب وخیال ضدانقلابی است. همانگونه که انتقال مسالمت آمیز قدرت سیاسی یک رویای دست نیافتنی بیش نیست. درست به همین دلیل هم هست که می بایست بی هیچ سازشی گفتمان

اصلاحات یعنی گفتمان مسالمت را با شدت و حدت تمام نشانه گرفت و از سر راه برداشت. باید بی هیچ مسامحه ای مبلغین گذرمسالمت آمیز را افشا کرد. چرا که ریشۀ این تفکر ضد انقلابی از درون خود رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی جوانه زده است . این بالاترین خواست رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی است که در مقابل خشونت مداوم اعمال شده از سوی نیروهای مسلحش ، مقاومتی شکل نگیرد.
آری گفتمان مسالمت، گفتمان خود رژیم است.
سربلندی و رهایی میهن عزیزمان ایران در تمامیت خود تنها و تنها در گرو سرنگونی قهر آمیز حاکمیت ضدبشری و نفرت انگیز جمهوری اسلامی است و لاغیر، چنین باد.