Skip to main content

اگر جریانی ادعا کند که

اگر جریانی ادعا کند که
Anonymous

اگر جریانی ادعا کند که همکاری و جاسوسی و لودادن اسرار و حمله سازمان مجاهدین به ایران عیبی ندارد در حقیقت کشتار مردم کرد عراق توسط بمب های شیمائی دولت صدام را نادیده میگیرد .
اسنادی وجود دارد که سازمان مجاهدین در کشتار شهروندان دولت عراق سهم بسزائی داشته است.
یکی از همین مجاهدین بخت بر گشته برای نویسنده این مطلب اعتراف کرد که چگونه افراد سازمان حتا از کاخ صدام محافظت و کشتار مردم بی گناه کرد را عملی کردند. وابستگی به بیگانه در هیچ فرهنگی شایسته نیست .سازمان مجاهدین تا کنون باکمک صدام و عرب های خلیج پارس و اکنون امریکا و دولت عربستان ودولت یهود موفق به هیچ اقدامی موثر نشده است .باید بدانیم که خود سازمانهای کرد هم از دولت های غربی و بویژه دولت یهود برای تجزیه ایران عراق و سوریه کمک های شایان در یافت میکنند .اگر وابستکی مجاهدین نبود کشتارهم نبود .

نقل قول (من بر خلاف نظر lachin و بیشتر ایران گراها نقدم بر سازمان مجاهدین خلق این نیست کە با صدام حسین دشمن ایران در جنگ ایران و عراق همکاری کردند نقدم از مجاهدین این نیست کە با عربستان و فیصل الترکی و نمایندگانم کنگرەی امریکا و سنا ی امریکا بر علیە حاکمیت جمهوری اسلامی و تفکر خمینی و خامنەای دیدار و همکاری میکنند .......................