Skip to main content

در جواب یک کار بر بە نام

در جواب یک کار بر بە نام
جمال

در جواب یک کار بر بە نام همراه ایشان در مورد یک کامنت من در مورد مجاهدین چنینن مینویسد ............
اگر جریانی ادعا کند که همکاری و جاسوسی و لودادن اسرار و حمله سازمان مجاهدین به ایران عیبی ندارد در حقیقت کشتار مردم کرد عراق توسط بمب های شیمائی دولت صدام را نادیده میگیرد .

حقیقت این است کە ایران گراها فکر میکنند باید چک سفید بە هر حرکت تروریستی و ضد مردمی حکومتهای ایران داد بە نام دفاع از ایران و چهار چوب مرضی ایران بە کامنتها و نوشتەهای ایران گراها توجە کنید ، اسرائیل را محکوم میکنند ، عربستان را محکوم میکنند ، آمریکا را محکوم میکنند ، پاکستان را محکوم میکنند بحرین و امارات و حکومت کوردستان و آذربایجان را محکوم میکنند تمام اینها بە نام دفاع از منافع ایران انجام میگیرد چە کسی میتواند ادعا کند کە خمینی و رژیم خمینی و جمهوری اسلامی کمتر از صدام جنایت کردە ؟

چە کسی میتواند ادعا کند اسرائیل محکوم است در حالی کە ایران مشوکهای آنچنانی میسازد و می ترقاند و بر موشکها مینویسد مرگ بر اسرائیل چە کسی میتواند ادعا کند کە ایران سفارت آمریکا در لبنان را منفجر نکرد و رفیق حریری را توسط جوخە های تروریست پرورش حزب اللە ترور نکرد ؟ جە کسی میتواند ادعا کند شعار حکومت تروریستی ایران راه قدس از کربلا میگذرد نبود ؟ چە کسی میتواند ادعا کند مرکز یهودیان توسط ایران در آرژانتین منفجر نشد چە کسی میتواند ادعا کند رهبران کورد قاسملو و شرفکندی پست میز مذاکرە توسط تروریستهای ایران ترور نشدند ؟ چە کسی میتواند ادعا کند سفارت عربستان در تهران و کنسولگری آن در مشهد توسط تروریستهای ایران و بە امر حاکمان ایران بە اتش کشیدە نشد ؟ چە کسی میتواند ادعا کند کە همین حالا تروریستهای ایران در لبنان ، بحرین ، عراق ، یمن ، پاکستان ، افغانستان سوریە فعال نیستند و جنایت نمی آفرینند ابە نوشتەهای سهیمی و گنجی کە در همین چند روز در این سایت انتشار یافتە نگاه کنید ،، ایران گراها مثل کبک سرشان را در برف فرو کردند و کونشان بیرون است فکر میکنند کسی آنها را نمیبیند ؟ ایران مرکز تروریست و جنایت و آدم کشی و نقض تمامی قوانین جهانی و حقوق بشر میباشد شما ها نمیتوانید جنایات اسرائیل و آمریکا و عربستان عراق صدام را محکوم کنید قبل از آنکە مرکز جنایت و تروریسم در کل خاور میانە ایران را محکوم کنید چرا برای ایران آزاد باشد با هر کشور جنایت کاری همپیمان شود و اسلحەهای کشتار جمعی بخرد و بسازد برای اپوزسیون آن همکاری با کشورهای متخاصم جمهوری اسلامی خیانت بە حساب بیایید ؟

بلە دقیقأ نقد من بە مجاهدین نە بە خاطر همکاری با صدام بر ضد جمهوری اسلامی و دیدار با نمایندگان کنگرە آمریکاست نقد من بە ایدوئولوژی فناتیک اسلام تشیع و کربالا علی نهج البلاغە و حسین و حسن و مقنعە و حجاب مجاهدین میباشد شماها فکر میکنید بە نام ایران و دفاع از ایران حکومت ایران هر غلت و جنایتی بکند در مقابل دیگران قابل دفاع است ؟ خیر طبیعی است زمانی کە ایران اسرائیل را بە نابودی تهدید میکند و سفارت عربستان را در تهران بە آتش میکشد و سفارت آمریکا را444 روز کارمندانش را بە گروگان میگیرد از طرف همین کشورها هم جواب میگیرد و دقیقأ ماهیت شما ایرانگراهای پان ایرانیست را نیز بر ملا میکند کە بە نام ایرانیت در کنار جنایت کاران تاریخ قرار میگیرید