Skip to main content

دوستان کامنت 06/18/2017 - 21

دوستان کامنت 06/18/2017 - 21
Anonymous

دوستان کامنت 06/18/2017 - 21:51 از من نیست هر چند محتویات آن را قبول میکنم. ولی ارتش سایبری رژیم ان را با هدف خاصی نوشته .
و اما اقای موحدی
چه چیز خامنه ای اذربایجانست؟ مادر او جد اندر جد خراسانیست و پدرانش نیز همه نجف زاده بودند که یکی از انها چند صباحی امام جمعه روستای خامنه بوده است. این اقا فقط هنگامی که کاندیدای ریاست جمهوری شده بود یکبار به خامنه امد و انجا هم با مردم منطقه که اکثریت عظیمشان فارسی نمی فهمیدند, به زبان فارسی سخن گفت!
تکرار میکنم, پان اسلامیست بودن و دیکتاتور بودن خامنه ای و رژیم جمهوری اسلامی, بمعنای پان فارسیست نبودن انها نیست.
اگر رژیم امروز پس از نزدیک به چهل سال حاضر نشده در کنار زبان فارسی , یک مدرسه به دگر زبانهای مادری را تحمل کند, نمیتوان ان را شوونیست و پان فارسیست فارسیست ننامید و نمیتوان

تمام جنایات بی شمار زبانی و فرهنگی و ملی را که در حق ملت مظلوم من میرود, در وجود این آخوند ضد آذربایجانی که تکیه کلامش, "ما خراسانی ها, ما خراسانی ها" بود توجیه کرد مگر رژیم ها و اپوزوسیون و در اردوگاه های رجوی تاکنون چه دسته گلی به سر ملل غیر فارس زده ید که امروز از ما انتظار دارد که سرنوشت خودمان و آینده فرزندانمان را به دست شما بسپاریم? براستی حرا چنین انتظاری دارد! بب
دیگر اینکه شما از جواب دادن به سوالات مشخص من طفره میروید
حرف من این است که, شما از طرفی تمام اذربایجانی ها از تمام مراکز قدرت کنار گذاشته شده اید یعنی از طرفی هم زبان و فرهنگ ما را قدغن کردید و هم اهسته و یواشکی تقریبا همه اذربایجانیها را ازتمام مراکز قدرت کنار گذاشتید و در عین حال از ما انتظار دارید که باز هم سرنوشت خودمان را آینده میهنمان را به دست شما بسپاریم?
امروز روزیست که هر روشنفکر آذربایجانی در خلوت خود از خود میپرسد که, براستی چرا در میان وزرای دولت و فرماندهان سپاه و در بین ایت الله های عظما هیچ آذربایجانی وجود ندارد? و چرا? هرچند تمام اینها از یک قماش هستند و فرقی بین آنها نیست . ولی این سوالی است فکر هر آذربایجانی را نمیتواند به خود مشغول نکند. براستی چرا?

حال اقای موحدی، شما و دولتها و رژیم اوپوزوسیون های رنگارنگ شما، با اعمال و سیاستهای نابخردانه تان، اذربایجان را به مرحله انفجار و انقلاب رسانده اید.
حقیقت این است، اگر این انقلاب و انقلابات تا امروز بوقوع نپیوسته است، ۱- بخاطر سیاست امریکا و انگلیس است، که حاضر به تضعیف ایران شیعی در مقابل سنی مذهبان نبوده اند. تا این تعادل نسبی قوا به هم نخورد.
(دوستی تعریف میکرد که، بودجه ماهانه رادیو صدای امریکا برای اذربایجان ایران فقط ۲۰۰ دلار میباشد! بی بی سی هم اصلا احتیاجی به این نمی بیند.) دوستمان ... میتواند تصحیح کند
عامل دوم اینکه دستگاههای اطلاعاتی رژیم با ازادی کامل مشغول فلج کردن تشکل های ما و خرابکاری و اختلاف افرینی در میان فعالین ما بوده اند و هستند. و دهها تن از بهترین و اگاهترین روشنفکران ما را به زندانهای طویل المدت محکوم کرده اند و هزاران نفر را مجبور به ترک وطن کرده اند و بسیاری را، مانند دکتر ذهتابی، ناجوانمردانه بقتل رسانده اند
خلاصه اینکه نه منافع و تاکتیکهای امپریالیسم لا متغیرند ونه رژیم حاکم همیشه بی رقیب. پس پل های پشت سر را اینچنین خراب نکنید. و بیش از این با زبان و هویت ما دشمنی نکنید. و گرنه همانطور که پدران ما در صدر مشروطیت و در دوران حکومت یکساله اذربایجان اعلان کردند؛ اذربایجان اگر امید خود را به تهران از دست بدهد، راه خودش را از شما جدا خواهد کرد. با این وضعیتی که برشمردیم، ایا میتوان به رژیمها و اپوزوسیون ایران امیدوار بود؟ لطفآ به این اندازه مغرور و بیخیال و غیر واقع بینانه نیندیشید و در نظر بگیرید که تمام کشور هایی که این مشخصه را دارا بودند و هستند, دستخوش حوادث تاریخی و سرنوشت ساز شده اند. تعدادی از هم پاشیده اند و تعدادی نیز در حال از هم پاشی هستند. بجز اینها, تاریخ انقلابات یکصد ساله خود آذربایجان, ثابت میکند که این مشکل دیر یا زود به انقلابات بزرگ رهایی بخش منجر خواهد شد, اگرمعجزه ای رخ ندهد!
مینویسید;
"اگر صفویان نمیبودند, بودند کسانی که ایران را یکپارچه و متحد و قدرتمند سازند"
عزیز من, لطفآ جواب دهید که, اگر بودند پس چرا نزدیک به ۱۵۰۰ سال اینکار را نکردند و منتظر شدند پس از قدرت گیری امپراطوری صفوی, به فکر یکپارچه و متحدو... کردن ایران افتادند?