Skip to main content

آقای دیرنج مین ائللی علیه

آقای دیرنج مین ائللی علیه
Anonymous

آقای دیرنج مین ائللی علیه کمونیستها اعلام جنگ کرد. او جنگی خونین بشیوه مارکسیستی- لنیستی را پیشنهاد کرده است. چون او معتقد است
1 - کمونیستها تحت حکومت جنایتکار فارس، پهلوی و جمهوری اسلامی پرورش یافته اند و از قماش آنها هستند.
2 - "اپوزیسیون های چپ و راست سرتاسری ایران بدون استثنا دشمنان مدرنیزم و مردم سالاری بوده و علیرغم ظاهر فریبنده شان بخشی از  سیستم فکری  فئودالی جامعه ایرانی شیعی فارس-محور را تشکیل می دهند. 
3 - " اینان با کوبیدن حکومت سکولار و سوسیال دموکرات محمد امین رسولزاده و بکار بردن صفاتی چون فاشیستهای پانترک و غیره در اشاره به فعالین دگر اندیش حرکت ملی, تردیدی باقی نمی گذارند که در سرکوب و کشتار کنشگران آزربایجانی لحظه ای درنگ نخواهند کرد. کینه و خشم خطرناکی که لنین آنرا کینه انقلابی می نامید در جای جای نوشته هایشان مشهود است.
آقای دیرنج مین ائللی بنا به چند دلیل


پیشنهاد تصفیه خونین منتقدان تورکیستها، پانترکیستها و رهبران آنها را ارائه میدهد. ایشان برای اینکه این مسئله را به شوخی و تمسخر بگیرند سه علامت تعجب هم گذاشتند تا راه فرار، راه در رفتن و عقب نشینی در جنگ اعلام شده را باز گذاشته باشد.
این بار اول نیست که پانترکیستها مخالفان پانترکیسم را تهدید میکنند و ترور، خونریزی و تصفیه خونین نیروهای چپ در جنبش ملی دمکراتیک را گوشزد کرده و اعلام جنگ میکنند.
دو روز قبل از نوشته آقای مین ائللی شخصی بنام کار آموز ائلیار را تهدید کرده بود. کارآموز نوشته بود که : "آقای آ. ائلیار مسئولیت و اگاهی شما ایجاب میکند که از هر گونه خونریزی جلوگیری کننید . امیدوارم متوجه عواقب ارزوها و امال خود باشید"
یک کاربر در دفاع از ائلیار، در دفاع از آزادی بیان و قلم و در دفاع از انتقاد و نقد چنین نوشته بودند:
"اما من قانع شدم که پانترک بی منطق، خودسر، افراطی، فالانژ، متعصب، دیکتاتور است و هر چه تصور کنید از دستش می اید و مخالف را می کشد، خون میریزد، بخاطر اهداف و منافع شخصی و گروهی به هر جنایتی دست میزند. "
ائلیار در مقاله اش پیش بینی کرده بود که پانترکها از رهبرشان نیهال آتسیز تبعیت میکنند که در وصیت نامه خودش به پسرش می نویسد
آموزشها و درسهای مرا خوب یاد گرفته و پیش بگیر.
کمونیسم دشمن مسلکی ما است. این را خوب بدان.
یهودیها برای همه ملتها دشمن مخفی هستند.
روسها، چینی ها، عجمها و یونانیها دشمنان تاریخی ما هستند.
بلغارها، آلمانیها، ایتالیایها، انگلیسی ها، فرانسویها، عربها، صربها، کراوتها، رومن ها، اسپانیاییها و پرتغالی ها دشمنان تازه ما هستند.
ژاپنی ها، آمریکاییها و افغانها دشمن فردای ما هستند.
ارمنی ها، کوردها، زازاها، چرکسها، آبازاها، بوشناکها، آرناوتها، پوماکها، لازها ، لزگیها، کوماکها، گرجیها، چچن ها، چنگنه ها دشمنان داخلی ما هستند.
برای مبارزه کردن با این همه دشمن باید بخوبی آماده بشوی.
خداوند کمک ات باشد
عجیب نیست. پانترکها کمونیستها را دشمن خود میدانند و به همین خاطر در ترکیه در دهه 70 و دهه 80 میلادی هزاران کارگر و جوان کمونیست و دمکرات را کشتار کردند.
"بنا به نوشته مجله بریتانیایی سرچ لایت فقط در سال 1978 بیش از 3319 حمله فاشیستی از طرف پانتورکیستها به نیروهای دمکراتیک و چپگراها صورت گرفت که 813 کشته و 3121 زخمی بجای گداشت"
جنایات پانترکیستها در تاریخ ثبت شده است و پانترکیستها میخواهند این تاریخ در آذربایجان هم تکرار بشود