Skip to main content

تشکر از نویسنده مقاله " نقد

تشکر از نویسنده مقاله " نقد
Anonymous

تشکر از نویسنده مقاله " نقد پیشنهاد تصفیه خونین جنبش ...."
تشکر از ائلیار که هر بار گوشه ای از افکار تورانگرایان را برملا میکند. اما ائلیار چان این پانترکیسم آنقدر گند زده که هرچه نمک بزنند ، هر چه رفرم بکنند، هر چه افکار مدرن دنیا را در آن قاطی بکنند باز بوی نجس اش عالم را مسموم میکند. با آب اقیانوسها و دریا ها هم نمیشود پانترکیسم را شست و تمیزش کرد.

این نویسنده مقاله یا "نقد پیشنهاد تصفیه خونین جنبش.." حساسیت و دقت زیادی نشان دادند و به جدیت مسئله انگشت گذاشتند. نویسنده بطور ساده از موضوع اعلام جنگ آقای دیرنج که حتما عضو فعال حزبهای پانترکی است نگذشته است. پیشنهاد آقای دیرنج برای کشتار کمونیستها و دمکراتها ، مرا به یاد پیام خمینی و خلخالی انداخت. پیام و پیشنهاد دیرنج مین ائللی در تاریخ آذربایجان خواهد ماند، چون این اولین اقدام عملی بر کشتار مخالفان است. ایشان این پیشنهاد را به

دیگر پانترکیستی در آذربایجان داده است تا همه را علیه مخالفان پانترکیسم متحد کند و جنگ و ترور مخالفان را از هم اکنون آغاز کنند و مخالفت را با ترور فیزیکی در نطفه خفه کنند. لازم است مخالفان پانترکیسم که نیروهای دمکرات، سکولار و چپ آذربایجان هستند مسائل امنیتی را در نظر بگیرند و برای حفظ جانشان بیش از بیش دقت کنند.
اکنون اگر پیشنهاد دیرنج مورد قبول محفل پانترکیستی قرار بگیرد در آذربایجان و خارج از آذربایجان سه جبهه در برابر هم قرار خواهند گرفت.
1 - نیروهای اشغالگر و فاشیست جمهوری اسلامی و اپوزیسیون شوونیست آن
2 - نیروهای فاشیست پانترکیست
3 - نیروهای دمکرات، سکولار و چپگراها
اکنون در خواست من بعنوان یک نفر علاقمند به مسائل آذربایجان، از شخصیتهای سیاسی، تشکل های دمکراتیک و تشکل و محافل پانترکیستی این است که موضع خود را رسما در برابر پیشنهاد آقای دیرنج مین ائللی اعلام کنند. جنبش ملی و دمکراتیک آذربایجان با پیشنهاد آقای دیرنج وارد مرحله ای تازه میشود. در این مرحله سرنوشت نیروهای سیاسی تعیین خواهد شد. پانترکیستها وارد قمار بزرگی شدند.
اعلام موضع همه آذربایجانیها مهم است. انسانهای دلسوز آذربایجان نمی توانند زیر سبیلی از کنار این مسئله رد شوند. بی شک جناب مین ائللی قبلا موضوع و پیشنهاد خود را با دیگر محافل پانترکیست در جریان گذاشته است. جنگ داخلی در راه است. برای نیروهای دمکرات جنگ و ترور تحمیل میشود. هیچ انسان آزادیخواهی نمی تواند به این مسئله بی تفاوت باشد.
من و بسیاری دیگر در انتظار اعلام موضع جریانات و تشکلهای سیاسی دمکرات و فاشیستی آذربایجان هستیم.